2.0 "Senden Başkasına Bakmaz Artık. "

423 19 135
                                    

Bölüm müzikleri

Emir can iğrek-nalan

Emir can iğrek-yangınlı şiir

Talking to the moon

İnto your arms(slowed)

Keyifli okuamalarke...

"Güzel günler mazide kalmış..."

Maça devam ediyorduk ve sanırım yenilecektik. 2-0 öndelerdi ve salak kaleci dakikada bir bana bakıyordu. En sonunda dayanamadım ve sinirden patladım.

Yn:ne bakıyorsun lan sen iki saattir!

Beni duyan herkes durdu ve bana döndü. Onları umursamadım ve kalecinin yanına gittim.

Kaleci:ne var be!

Yn:niye bana hep bakıyosun be!

Kaleci:sana mı bakıyorum ben!

Yn:yok anama bakıyorsun!

Annemden söz ederken biraz tuhafsadım ama kavgayı sürdürdüm. Diğerleri yanımıza geldi. Çağan tam arkamda durdu.

Çağan:bu sana ne yaptı yn?

Yn:iki saattir bana bakıyor bu.

Yağız olaya el attı.

Yağız:bak boracım, bu kız bizim yengemiz sayılır. Bu yüzden ayağını denk al. Yoksa bi çarparım, elektrik çarpmış gibi olursun.

Bora sustu ve arkasına döndü. Diğerleri de maça devam etti.

Biz oynamaya devam ederken, bir ara deniz bizim kaleye gol atmaya çalıştı. Biz de sinirlendik ve denizi kaleye koyduk.

Ben sahaya, çağanın tam hizasında durdum ve topu izledim. Ara sıra bana doğru geliyordu, ben de karşıya gol atmaya çalışıyordum.

Maç bittiği zaman saat 4 gibiydi ve hepimiz yorulmuştuk. Ve yine kazanan bizdik. Yani alp oyunlarına gidecek şanslı takım bizdik.

Hepimiz yerde, sahanın üstünde uzanmış ve gökyüzüne bakıyorduk.

Yağız:bişey diyim mi, hala kazandığımıza inanamıyorum.

Deniz:bende. Gerçi ben neye inandığımı da bilmiyorum.

Hepimizin güldüğünü hissettim çünkü hafiften sesleri geliyordu.

Çağan bana doğru yaklaştı ve eğildi, elimi tuttu. Onun yardımıyla doğruldum ve yerden kalktım.

Yn:teşekkürler.

Çağan:her zaman.

Yağızlar da doğruldu, sonra cenklere yaklaştık ve elimizi uzatıp yardım etmek istedik ama kabul etmediler, kendileri doğruldular.

Cenk:bu sadece başlangıcımız. Gerekirse sizin battığınız yerden biz doğarız.

Çağan bilmişcesine kafasını salladı.

Yağız:aynen aynen. Ee, tente ne zaman kapanıyor? Gelip kutlayalım.

Cenk sinirlendi ve yağızın tam hizasında durdu. Ama bu sefer çağan onlara karışmadı, çünkü yağızın kendi başının çaresine bakacağını hepimiz biliyorduk.

Cenk:benim-sabrımı-ZORLAMA!

Yağız:ya. Zorlarsam ne olur peki?

Cenk:bunu gerçekten görmek istiyor musun?

Yağız:hı hı.

Cenk tam yumruk atacakken yağız yere eğildi ve kolunu tutup ters çevirdi, ama o demir adammış gibi acı falan hissetmiyor görünüyordu.

Sadece Sen | Çağkız Kurgusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin