Lepas aku dah puas terokai badan adi,aku terus bangun dan melutut di antara celah kangkang dia dan pelahan2 aku tolak kakinya supaya kangkang adi akan jadi lebih luas. Aku selak kain adi pelahan2 menampakkan peha gebu dia yang sedikit berbulu,aku telan air liur sebab lepas ni kalau kain di selak lagi aku akan nampak konek adi yang aku nak sangat pegang tu,Dengan perlahan2 .....
Perlahan-lahan aku selak kain adi , Kali ni aku terkesima sekejap sebab apa yang aku tengok tu tak seperti yang di jangka, konek adi agak tebal tapi pendek dan paling aku terkejut sebab konek adi masih ada lebihan kulup. Aku cuma terfikir kenapa mamat ni tak sunat ke dia,konek adi masih dalam keadaan kendur tak mengeras, aku memicit2 lembut telor dia yang agak besar dan berbulu halus,aku tolak kulup konek adi ke belakang dan sekarang keluarlah kepala konek yang agak merah tu..
Masa ni konek aku dah mula mengeras,aku sekali sekala menoleh ke arah apiz risau juga kalau dia tiba-tiba nampak apa yang aku buat dekat pakcik dia. Tapi seperti biasa aku dapat dengar dia berdengkur halus. Aku menoleh ke arah adi semula aku mengusap lembut peha gebu dia dan mula pegang konek dia semula, aku usap perlahan-lahan rasa sangat nikmat dan teruja sebab kali ni aku dapat tengok jugak konek si adi nie.
Aku masih dalam kedudukan yang sama di celahan kangkang adi,aku angkat kain adi sampai ke atas dan keseluruhan dari konek adi dapat aku tatap dengan penuh nafsu , aku merapatkan muka ke arah konek adi dan terus menghidu dengan penuh rasa ghairah, bau yang sangat sedap dan ni kali pertama aku berani hidu bau konek lelaki tak seperti dengan apiz sebelum ini. Aku mula londehkan kain aku dan urut batang konek aku perlahan memang rasa nikmat sangat sambil aku pegang perut adi dan usap sampai ke bawah dan pegang semula konek dia.
Aku masih tertanya kenapa konek adi macam tu,macam budak sekolah rendah yang belum bersunat tapi batang dia agak tebal mesti sedap kalau isap ni . Sedang asyik melayan konek adi tiba-tiba aku terdengar derapan kaki ke arah bilik, Aku cepat2 tarik semula kain adi dan betulkan supaya tak nampak pelik kalau dia separuh bogel. Aku cepat2 baring semula dan pura2 tidur risau ada yang syak bukan2 nanti,memang malam tu ada yang datang ke bilik tapi aku tak pasti siapa.
"Haishhh aku baru nak layan mesti ada benda yang jadi" dengus aku,Tapi aku rasa betul2 happy sebab kali ni aku dapat tengok konek comel si adi nie,memang aku dah agak gendut ni konek kecil dan comel cuma tak tahu kenapa tak sunat. Malam tu aku tidur dengan tersenyum sebab dah dapat apa yang aku nak cuma agak menyesal sebab tak cuba isap konek adi sambil melancap.
Paginya aku berkemas dan pulang ke rumah seperti biasa memang tak sempat bersarapan dengan family apiz cuma aku hanya tersenyum lebar masa aku nak balik adi menoleh dan angkat tangan ke arah aku, dalam hati "dia tak tahu aku dah cabul dia semalam,dah pegang anu dia tu " bisik aku dalam hati tersenyum. Aku bergegas pulang sebab masa tu mak aku minta tolong aku kemaskan kebun durian,bangsal yang ayah aku bina dah kotor sebab jarang ke sana.
Masa ni lepas asar,aku nampak dari jauh apiz mengayuh basikal ke arah rumah, 'Bang' malam ni free tak ? apiz bertanya dekat aku. Aku hanya membalas "tak pastilah piz aku penat ni sebab pagi tadi mengemas kebun ayah,tapi kenapa ya " tanya aku lagi, Ooo takpelah camtu bukan apa ayah aku cakap malam ni ada barang lagi yang akan sampai, Ayah suruh tanya kot2 kau boleh tolong dia lagi malam ni, Aku terdiam dan terfikir yang aku boleh buat lagi macam semalam kalau adi tidur sekali dalam bilik. "yelah2 nanti lepas solat maghrib aku datanglah balas aku". "Nanti tidur jela rumah aku ya bang kalau penat balas apiz lagi".
Malam tu walaupun penat aku tak pasti nafsu apa yang merasuk aku suruh join jugak kat rumah apiz tu walaupun aku tak pasti peluang semalam aku dapat lagi atau tak. Seperti yang di jangka adi masih ada kat rumah apiz dan beberapa kawan ayah apiz pun ada,dah la semuanya chubby, mesti bapak budak ni, sambil tersenyum aku perhati setiap orang yang ada malam tu.
Malam tu seperti biasa aku tidur dekat rumah apiz sebab penat nak balik , walaupun adi ada ajak untuk teman aku balik ke rumah cuma aku taknak menyusahkan siapa2 dan aku masih berharap adi tidur macam malam sebelumnya. Malam tu ternyata apa yang aku fikir terpesong sedikit sebab adi tak masuk ke bilik , dia hanya lena di ruangtamu seperti malam pertama aku lihat dia.
Malam tu sedang lena di buai mimpi tiba-tiba aku terjaga sebab aku rasa kain yang aku pakai di angkat perlahan dan bila aku mula nak buka mata,tiba2 baju yang aku pakai di tarik ke atas menutup muka aku dan kedua-dua tangan aku di kilas erat,aku hanya terdengar bisikan di telinga aku . "Aku tahu apa yang jadi semalam" aku cam suara tu tapi takkan dia kot ...........
TERIMA KASIH BANYAK2 YANG KOMEN DAN VOTE CERITA SAYA NIE MAAF SANGAT SEBAB SAYA BARU PULIH DARIPADA POSITIF COVID DAN KEADAAN AGAK LEMAH . INGAT NAK STOP DULU KARANG CERITA NI TAPI RISAU DAH TAKDE MOOD NANTI, TERUS TAK BUKAK WATTPAD DAH , LAGI SEKALI TQ SANGAT2 SEBAB VOTE DAN KOMEN,KALAU SUKA KORANG BOLEH TINGGALKAN KOMEN, MAAF KALAU PENDEK CERITA KALI NI SEBAB AKU CUBA BERTAHAN TAPI EFEK DARIPADA COVID NI SANGAT TAK DI JANGKA , APA2 PUN KORANG STaySAFE YA .. ADA MASA AKU CUBA KARANG LAGI PART SETERUSNYA ... TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KORANG .
YOU ARE READING
Tak sangka dia pun sama.
RomanceAku tak sangka kejadian yang pernah aku lalui sebelum ini hanya permulaan siapa diri aku sebenarnya. Cerita kali ni berkenaan aku dengan Anak sepupu aku.