1. Bölüm

6.4K 27 0
                                    

Hikaye tamamen kurgudur.
Tanıtım:
Arel: 19 yaşında, 1.82 boyunda 75 kilo, kumral, kahverengi gözlü yakışıklı bir üniversite 1. sınıf öğrencisi.

Selin: 19 yaşında, 1.72 boyunda 55 kilo, sarışın, mavi gözlü, dünya güzeli bir üniversite 1. sınıf öğrencisi.

İyi okumalar...

Üniversitenin ilk günü ve Arel okula gitmek için hazırlanıyordu. Yakışıklı bir çocuktu fakat okula giderken aşırı bakım yapmazdı, sadece saçını tarardı ama bugün ilk gün olduğundan fazlaca bakım yapmıştı. Arel'in kazandığı üniversite {kötü/orta/iyi/çok iyi} arasında "iyi" olarak değerlendirebilirdi. Üniversite binası Kadıköy'deydi ve kendisi de Kadıköy'de oturuyordu. Evden çıktı ve yola koyuldu.
Evden çıktıktan sadece 2 dakika sonra biraz ilerisinde bir kız belirdi. Tabi bu çok normal bir şeydi. Okula gidene kadar kız güzelliği dışında Arel'in dikkatini çekmemişti. Arel bir yola bir telefona baka baka 15 dakika sonunda okula vardı ve o kızı da binaya girerken gördü. O kız tabi ki Selin'di. Kız da onu fark etmiş olacak ki Arel'den önce atılıp "Merhaba, neredeyse evden çıktığımdan beri aynı yerlerde yürüdük. Sanırım evimiz yakın."
Arel:A Selin:S
A: Evet, ben de fark ettim. Muhtemelen 2 3 sokak farkı var evlerimizin.
Selin üniversitenin ilk günü olduğu için çok heyecanlıydı ama Arel az önce 0 heyecanlı bir şekilde konuşmuştu. Bu da Selin'e, Arel'in burada 1. yılı olmadığını düşündürtmüștü. Selin sınıfa gidip oturdu. Arel ise kahve aldı ve sınıfa gitti. Arel kapıdan girince Selin çok şaşırdı.
S: Yoksa sınıfımız da mı aynı?
A: Sanırım öyle.
S: B-bir dakika yani sen 1. sınıf mısın?
A: Evet. Neden ki? Çok mu büyük duruyorum? Bu yaştan sonra artık herkes büyük durur, 1 ile 4. sınıfı ayıramazsın.
S: Hayır ondan değil, girişte o kadar sakindin ki burada 1. yılın olmadığını düşündüm.
A: (Gülerek) aslında heyecanlıyım ama belli etmemeye çalışıyorum. Sanırım başarılı olmuşum. Sevindirici.
(Selin güler.)
Yan yana otururlar ve sınıfa hoca girer, böylelikle üniversite hayatları başlar...

Kölelik ve AșkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin