6.BÖLÜM

10 1 0
                                    

"Silah sesi duyunca yavaşladım ve Kerem'i gördüm büyük bir çalılığın arkasında saklanıyordu hemen onun yanına koştum."

6.BÖLÜM
BEN:
Kerem ben uyurken neler oldu?
KEREM:
Gerçekten hiçbirşeyi duymadın mı?
BEN:
Duysam sorar mıyım Kerem!Mantıklı ol lütfen.

Kerem tam ağzını açmıştı ki silah sesi geldi.
İkimizde çok sessiz bir şekilde otobüse doğru ilerledik ki tam o sıra 4-5 şoförün orada olduğunu gördük ikisi x4'ü kurtarıyordu diğer ikisi otobüsü inceleyordu biri ise Tülin'in baygın halini sürükleyerek aşağı indiriyordu.

X4:
K5 ten tahmin ettiğim adamı hemen burayı getirin ister ölü olsun ister sağ onu bulan buraya getirecek!!

Şoförler aynı anda emredersiniz dedi ben Tülin'i onların elinden kurtarmak istiyordum ama ne yazık ki yapamazdım
Kerem'e baktığımda kolunu tutuyordu.Koluna noldu diye sorduğumda birşey yok dedi ama kolundan kan akıyordu burdan kurtulduktan sonra koluna bakacağım dedim o buna yanıt vermedi.
BEN:
Levent abi nerede?
KEREM:
Bilmiyorum sanırım biraz önceki çalılıkların orada bir yerdeydi emin değilim.
BEN:
İnanamıyorum ya bir uyuyorum kalkıyorum ne göreyim o pislik bana sizi öldüreceğim diyor Tülin'i kafası kanamış bir şekilde buluyorum senin koluna zarar gelmiş ve Levent abi yok ne yapacağız biz şimdi!

Kerem cevap vermedi vermesini de beklemiyordum zaten.

Telefonumu arıyordum ama bulamıyordum,bir anda onu serviste montumun yanına bıraktığım aklıma geldi.
Tam Allah kahretsin diye bağrıyordum ki Kerem ağzımı tuttu.Şaşkın bir şekilde ona bakıyordum bana eliyle saklandığımız yerin biraz uzağında bize doğru yaklaşan siyah maskeli bir adamı gösterdi ve sesiz ol işareti yaptı bende kafamı salladım.

Adam bize çok fazla yaklaşmıştı sanki bir şeyi arar gibi ortalığa çok dikkatli bir şekilde bakıyordu sonra maskesini çıkardı o o o Levent abiydi sanırım bizi arıyordu hemen saklandığımız yerden çıktık bizi görünce bize doğru koşmaya başladı bizde koşuyorduk ikimizde aynı anda ona sarıldık Levent abi x4 ve adamlarının gittiğini söyledi.
BEN:
Biri bana artık ben uyurken neler olduğunu açıklayabilir mi?
Burak ve Tülin nerede?
Biz şimdi ne yapacağız?
Ayrıca telefonum,çantam ve montum o otobüste kaldı.
Sırayla bu soruları sorunca Kerem bana çok şaşkın bir şekilde bakıyordu sanırım çocuk şoka girdi diye geçirdim içimden.




Farkındayım bu bölüm baya kısa oldu.Ama sizlere bir haber vermek istiyorum yakın zamanda BİR KİTAP ÇIKARMAYI DÜŞÜNÜYORUM.Kitabın konusunu şimdi söylemiyorum spolier olmasın diye ama bu kitabın konusuna benim acayip derecede merakım var ve hayal dünyamda bu konuyu çok düşünüyorum.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim sizleri seviyorum.
Peri Kızı

Yaz Okuluna YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin