Tunteet

1K 88 6
                                    

》Joonaksen nk. Time skip《
Kävelin Joelin kanssa meille. Avasin oven, päästin Joelin ensin asuntoon ja menin sitten itse prässä. Suljin oven, otimme kenkämme pois ja kävelimme huoneeseeni. Laitoin huoneeni oven kiinni. "Haluutko kattoo jotai elokuvaa?" Kysyin Joelilta ja hän nyökkäsi. Kävelin telkkarini luokse, otin kaukosäätimen käteeni ja menin sitten sängylleni. Laitoin telkkarin päälle, menin netflixiin ja annoin sitten kaukosäätimen Joelille. "Valitse sä." Sanoin. "Miks ei valita yhes?" Joel kysyi. "Eiku valitse vaa. Ei mul oo välii mitä me katotaa." "No okei." Joel sanoi. Hän selasi hetken aikaa ja laittoi sitten elokuvan nimeltä "takaisin takamaille". Naurahdin. "Mikä on huvittavaa." Joel kysyi. "Valitsitko oikeesti lasten leffa?" Kysyin. "Onks sii jotai pahaa?" Hän kysyi. "Ei oo. Aika söpöö." Sanoin. "Oo hiljaa." Hän sanoi.

"Muuten...voinko mä kysyä jotain henkilökohtasta?" Kysyin varovasti. "Riippuu et mitä aiot kysyy." Joel vastasi. "Onks sul kaikki hyvin kotoo?" Kysyin. Joel käänsi katseensa pois päin telkkarista. "Miten ni?" Hän kysyi. "Onko?" Kysyin. "On. Miks ei olis?" Hän kysyi ja käänsi päänsä takaisin telkkaria päin. "Mä mietin vaa.." Vastasin. "Ootko kuullu jostai jotai vai?" Hän kysyi. Käänsin pääni pois päin hänestä." "En oo." Vastasin hiljaa. Joel otti leuastani kiinni ja käänsi pääni takaisin itseänsä päin. "Älä valehtele mulle." Hän sanoi. "Kuulin ku Aleksi ja Niko puhu sust jotai et sul ei oo kaikki hyvi himas." Kerroin. Joel päästi irti leuastani. "Vittu." Hän sanoi. "Eli ne puhu totta?" Kysyin. "Ihan helvetin sama puhuko vai eikö. Mul on kaikki hyvi. Ihan tavallist perhe elämää." Hän vastasi jotenkin tiukalla äänensävyllä. "Selvä sitte." Sanoin.

》Time skip《
Nojasin seinään ja katsoin kun Joel laittoi kenkiä jalkaansa. Hänen saatuan toisenkin kengännauhan solmittua, hän pussasi minua huulille. "Nähää huomen koulus." Hän sanoi. "Nähää." Sanoin. Joel lähti. Käännyin kävelläkseni huoneeseeni, mutta sitten isäni katsoi minua hymyillen. "Mitä?" Kysyin. "Ketäs toi poika oli?" Hän kysyi jotenkin vihjaillen. "Toi...siis Joel? Isä ei! Ollaa vaa frendei, ei mitään muuta." Sanoin. En oikeastaan tiennyt mitä minun ja Joelin välillä oli. "Juu juu." Isäni sanoi. Kävelin huoneeseeni ja laitoin oven kiinni.

》Nikon nk.《
Istuin Tommin sohvalla ja join bisseä. "Tiiäks....mä taidan olla ihastunu yhtee tyyppii." Sanoin. "Kehe?" Tommi kysyi. Aleksikin käänsi katseensa minuun. Naurahdin. "Ei sil oo välii ketä se on. Haluun päästä mun tunteist eroo." Sanoin. "Niko, et sä tost noi vaa pääse tunteist eroo." Aleksi sanoi. "En ehk just nyt, mut aja myötä pääsen." Sanoin.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 386

Eli siis seuraavassa osasaa on taas vaihteeks sellane suht iso time skip, joo

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISWhere stories live. Discover now