На кришталево чистій воді відображався голубий місяць. "Я знову тут." Кіра стояла на краю моста, тільки на цей раз вона вже розуміла що це сон. "Тут щось не так." Вона обернулась, ззаді неї була лисиця з білою плямкою посередині.
— Вони помруть, якщо ти їх не врятуєш.
"Лисиця говорить з закритим ртом, але я її розумію. Що за фігня".
— Ти говориш?
— Іноді потрібно залишатись дома, четвірка буде головною.
Казала лисиця і розтворилась в повітрі. Дівчина спіткнулась і впала в воду. Повітря не хватало, вода тягнула на дно, і всі спроби виплисти були безуспішні.
Кіра проснулась. "Цей сон... Такий дивний... Число, точно." Вона глянула на календарик біля ліжка. "Сьогодні перше вересня... Іноді потрібно залишитись дома, виходить четвертого числа щось станеться. Я звичайно в сни не вірю, але він був максимально реальним."
В кімнату зайшов Ваня.
—Я суші заказав, ходи їсти. — Хлопець замітив що дівчина збентежена. — Щось сталось?
— Я тобі пізніше все розкажу.
Вона встала з ліжка і пішла на кухню. Женя вже їла суші.
— Хелен могла б хоть на сестру зачекати. — Сказав Ваня.
— Ой та ладно, тим більше я спішу.
— Ти кудись збираєшся? — Кіра глянула на свою сестру.
— Я сьогодні цілий день буду проводити з Хиро.
—Ясно, будь обережнішою.
— Жанна ну що може статись?
— Він може бути якимось маньяком або ж.... — Женя перебила її.
— Нічого не станеться, не переживай.
Доївши свою порцію сестра вийшла з кухні.
— Може розкажеш що сталось? — Запитав Ваня.
— Мені такий сон дивний приснився... Якщо коротко то лисиця сказала що іноді потрібно залишитись дома і четвірка буде головною....
— Четвірка?
— Так, знаю звучить глупо, але він якийсь максимально реалістичний був, я стояла на краю моста, холодний вітер і, як я падаю в воду і тону, легеням не хватає повітря.
— Четвірка.... Можливо щось станеться четвертого числа?
— Ти в це віриш?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кленовий лис
Misterio / SuspensoЧи все життя реальне? Дівчина на ім'я Кіра переїжджає з маленького містечка у велике місто. Там вона знаходить роботу в детективному агенстві розслідуючи різні справи, та після одної справи про викрадення дівчина починає бачити галюцунації та дивн...