פרק 42

410 42 14
                                    

פרק נוסף!! תהנו❤️

-

"בייב, דן שאל אם אנחנו רוצים לבלות עם פיל ואיתו הלילה, אמרתי להם שאנחנו יכולים לבלות כאן אצלנו, בסדר?" הארי קרא דרך דלת השירותים בזמן שלואי החליף את הבגדים למשמרת שלו בחנות.

"בסדר. אה, תבוא לקחת אותי בסוף המשמרת שלי?" שאל לואי.

"כמובן שאני אעשה זאת, אתה אפילו לא צריך לשאול. דן ופיל צריכים לבוא בעוד שעתיים, שלוש, אשתתף בסרטון לערוץ שלהם וכשאני אחזיר אותך הביתה ארבעתנו נשתתף בסרטון לערוץ שלי ."

"נשמע מגניב. אני מקווה שלא אירדם באמצע אבל של הצילומים." לואי ציחקק ויצא מהשירותים, הארי שפשף את בטנו של לואי, "יש לי את הדרכים שלי לשמור אותך ער."

לואי הרחיק את ידו, "צפרדע." הוא ציחקק.

~~

לואיס פיהק בעייפות כשחייך להארי כשנכנס לחנות, הארי ניקר את לחיו ועזר לו להיכנס לז'קט שלו, "קדימה, בוא נחזיר את התינוק שלי הביתה." (קשה ליייי-ה.מ)

לואי כמעט נרדם בדרך הביתה, הארי נשען לעברו והצמיד לו נשיקות מרובות על לחיו מה שגרם ללואי לצחקק ולהזיז אותו בעייפות.

"בוא ניכנס, כן? נצלם את הסרטון ואז אחבק אותך לנצח." הארי עזר לו לצאת מהמכונית, זרועו סביב מותניו. לואי פיהק שוב והנהן, "דן ופיל כאן?"

הארי הנהן ופתח את הדלת, דן ופיל שיחקו עם בר ומילו. הם קפצו על רגליהם כשהדלת נפתחה והתקדמו ללואי לחיבוק קבוצתי, לואי ציחקק וחיבק אותם בחזרה, "היי".

"התגעגענו אליך!" פיל מחץ אותו, ולמרות שלואי לא הצליח לנשום הוא מחץ אותו בחזרה, "גם אני התגעגעתי." הוא ציחקק.

"לך תחליף בגדים אהבה, אנחנו נסדר הכל." הארי ניקר את לחיו של לואי, לואי הלך לחדר השינה שלהם כדי להחליף לבגדים נוחים וחזר לסלון, "איזה סרטון אנחנו מצלמים?"

"אתגר שבע השניות". דן אמר, לואי קימט את גבותיו, "בסדר, אה, והאם אנחנו צריכים לעשות את הדברים שאתה אומר לנו לעשות ביחד?"

דן הנהן, כל הארבעה ישבו על הספה כשהארי התחיל להקליט, "היי כולם, הארי כאן. היום אני שוב עם החבר המקסים שלי לואי, ויש לנו שתי תוספות; דן ופיל." הארי טפח על כתפיהם, דן ופיל נופפו למצלמה בחיוך.

"עבור הערוץ שלי אנחנו עושים את אתגר שבע השניות, זוג מול זוג." הארי הסביר, "לא החלטנו מה מקבלים המנצחים, אז אולי נחליט עכשיו." הוא פנה לשלושה, "יש רעיונות?"

"הזוכים זוכים לצייץ מהטלפונים של המפסידים." הציע דן, הם הסכימו והתיישבו.

"בסדר, נתחיל." דן שלף את הטלפון שלו ופתח את הפתקים, "אני נותן לכם שבע שניות לקשור את שיערו של הארי למעלה בגולגול."

A model And A Fan-Larry מתורגםWhere stories live. Discover now