Deel 4 <3

173 1 0
                                    

Na de rondleiding en de jongens voor gesteld te hebben is het rijd om te eten. "wat gaan we eten?" vraag ik "Raoul kookt" zegt matthy, "hopelijk is het lekker" zeg ik lachend. "Nee als ik kook dan zijn de jongens altijd ziek die avond", "ik dacht al" zeg ik te serieus waardoor Raoul moet lachen. "WE KUNNEN ETEN!" schreeuwt raoul "we komen eraan". Zeggen de andere jongens die boven aan het gamen waren

Na het eten zijn Jade en ik nog heel even gebleven en rond half 9 wouden we naar huis gaan alleen matthy hield ons tegen omdat we weer best wat op hadden en hij het daarom geen fijn idee vond om ons over straat te laten gaan met wat op om en daarom vroeg hij of we wouden blijven slapen. "Komt goed matthy echt w" ik wil mijn zin afmaken maar jade praat heel enthousiast door mij heen.

"JAA goed idee Mat!", "dan moeten we wel onze spullen halen" zeg ik. "Oh je kan wel een broek en een trui van mij" zegt Matthy, "als ik ook mag blijven slapen kan Jade ook wat kleding van mij lenen" zegt Milo. "Ja tuurlijk waarom niet, alleen maar gezellig maatje" zeggen de jongens, "super dan is dat ook geregeld!" zeggen Milo en Jade tegelijk en moeten lachen. Die avond hebben ik Jade en de jongens een spelletjes avond gehouden en is er best wel wat gezopen.

"Ey jongens ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik ga naar bed, ik val bijna in slaap" zeg ik lachend ,"ook wel logisch om half 2 Laar" zegt Matthy, "ik kom er ook zo aan" hoor ik hem nog zeggen. Ik heb mijn tanden gepoetst mijn gezicht gewassen en dan ga ik naar bed. Als ik in bed lig kijk ik nog even op mijn telefoon en check mijn TikTok en Instagram. Als ik bijna slaap hoor ik Matthy zo zachtjes mogelijk binnen komen, "Hey" zeg ik, "oh slaap je nog niet?", "nee bijna". "Oh sorry", "nee komt niet door jou".

"Oh gelukkig zo wel was het echt echt niet mijn bedoeling", "nee komt echt niet door jou! echt waar, kom snel het bed in anders is het zo koud hier!" zeg ik. "Ik kom er aan nog even mijn tanden poetsen, ik moest even mijn telefoon hier neer leggen" ,"doe rustig aan" zeg ik. De volgende ochtend ben ik als laatste wakker en kom dus ook als laatste naar beneden, als ik beneden kom zijn alle ogen op mij gericht.

"zozo goede middag mevrouw" zegt Koen, "goede middag schoonheid" zegt Matt en kijkt dan heel geschrokken. Ik loop naar hem toe geef hem een knuffel en fluister in zijn oor "is niet erg hoor knappere schoonheid" zeg ik met een grijns op m'n gezicht. Matthy kijkt me aan met een grote lach op mijn gezicht, "heb je lekker geslapen?" vraagt matt aan me. "Ja super lekker! jij?", "nog lekkerder!" zegt Matt met een glimlach op z'n gezicht.

"hebben we iets te eten?" vraag ik, "ik kan wel even wat maken Laar" zegt mat. "Is goed ik help je, maar is het goed als ik eerst even me ga omkleden en even mijn haar doe?", "ja tuurlijk doe je ding!" "zeker?", "Lara ik zeg toch geen ja als ik eigenlijk nee bedoel?" zegt matthy lachend "oké dan ben ik zo terug!". Terwijl ik mezelf aan het fatsoeneren ben is Matthy bezig met mijn ontbijt.

"Jade wat vind Lara lekker?", "Lara houd heel erg van american pancakes plus dat heeft ze al heel lang niet meer gehad dus ik denkt dat je d'r daar wel heel blij mee maakt!", "oké thnx!". Een half uur later ben ik klaar en heeft matthy zonder dat ik het weet mijn ontbijtje helemaal klaar, "Heyy we kunnen begi OMGGGG NEE ZO LEKKER, was ik zo lang bezig dat je dit hebt kunnen doen". Zeg ik met een schuldig gevoel wat matthy dus merkt, "hey wat is er?" ,"ik voel me schuldig omdat ik zij dat ik mee zou helpen en nu heb je alles zelf gedaan".

"Is niet erg joh, nou waar wacht je op ga lekker je ontbijt eten!" zegt matthy te lief, "wil je ook van je eigen werk proeven?" zeg ik, "nee is voor jou en ik heb het ook gemaakt voor jou". "wat ben je toch lief" zeg ik, Matthy seint een bedankt naar Jade en Jade seint een duimpje terug met een glimlach op haar gezicht. "Smakelijk Laar" zegt Jade "thnx" zeg ik.

Inmiddels is het begin van de middag en Jade en ik zijn naar huis gegaan omdat de jongens vandaag naar de golfbaan moesten voor een video, het is zondag dus vandaag staat niks op de planning. "Laar", "wat is?", "jij ziet matthy volgends mij wel zitten of niet?". Er valt een stilte voor 1 minuut. "Ja oké ik ken je lang genoeg om te weten dat dat een ja is meid."

"Ik weet het niet hij is super lief en ook wel knap maar zie je mij en Matt al in een rela?", "UUUUH JAAA HALLO KIJK FF HOE HIJ NAAR JE KIJKT". " Ja dat is toch normaal?", "lieve schat luister als een elke jongen zo naar je kijkt dan is dat normaal ja maar zie je elke jongen zo naar je kijken? Nee dat dacht ik al", "jij en milo dan kijk hoe hij doet naar jou", "doet milo anders naar mij dan naar jou?". "OMG meid JAH"maar Jade jij vind milo volgends mij ook wel leuk of niet?". "Ja, uh uhm ik bedoel nee maar ja uhmm nee" en ze schraapt haar keel "maar goed zullen we vandaag nog iets doen of gewoon lekker een bankhang dag" vraag ik "we doen dus dat laatste" zegt Jade en ze laat zich neer ploffen op de bank.

Een half uur later belt er iemand aan *DING DONG* "huh wie is dat, LAAR HEB JIJ IETS BESTELD" "NEE HOE ZO", "OH NEE NIKS". Jade loopt naar de deur en doet hem open, in de deur opening staan 2 jongens. "hey" zeggen de jongens "hey hey" zegt jade terug "wij zijn de nieuwe beuren en we gaan even bij iedereen in de straat langs om hey te zeggen en ons voor te stellen" zegt de jongen met zwart haar "oh leuk, ik ben Jade en ik woon hier samen met mijn beste vriendin Lara". Ik hoor mijn naam en kom naar beneden, "oh hey" zeg ik als ik de jongens in de deur opening zie staan.

hey heyy vanaf nu gaan jullie bij elk deel de cover van mijn verhaal boven aan zien staat, gewoon om het een beetje op te leuken! Laat me ook vooral weten wat jullie van mijn verhaal vinden en of jullie nog ideeën hebben om mijn verhaal leuker te maken. Hopelijk vinden jullie het verhaal nog leuk en hebben jullie nog plezier met het lezen/luisteren ervan. En oh ja sorry als er soms misschien spel foutjes in zitten als nog hoop ik dat jullie het verhaal snappen ondanks de spel foutjes. Xxx mij!

from someone in the world to more (matthy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu