Dersler her zaman ki gibi geçerken birden içeriye elinde formlar ile biri geldi ve katılmak isteyenlere dağıtacağını söyledi sınıftan sadece Ömer ile Hürkan formdan aldı.
Hürkan:Formdan sadece biz ikimiz aldık.Düşündüğümüzün aksine az kişi mi katıldı acaba?
Ömer:Bende bilemedim ki şimdi belki diğer sınıflardan daha fazla katılan olmuştur.
Hürkan:Olabilir.
Ömer:Bu formları dağıttılar ama seçmeler ne zaman ki acaba?
Hürkan:Kağıdın en altında yazıyor iki ders sonraymış...
Sonunda iki ders daha geçti ve seçmeler zamanı geldi çattı.
Sınıfta 20'ye yakın öğrenci vardı.Ama aralarından sadece altısı katılabilecekti...
Elemeler başladı.Hürkan elektro gitar ile katılmaya karar vermişti.Ömer ise Bas Gitar ile katılacaktı.İlk on kişi elendi.Hürkan çağırıldı.Ve çalmaya başladı.Ömer ilk defa Hürkan'ı çalarken görüyordu.Bir süre büyülenmiş gibi bakakaldı.Bu kadar iyi çalabileceğini düşünmüyordu çünkü ama şuan bütün ön yargıları uçup gitmişti resmen sonunda etkiden çıkabildiğinde parça zaten bitmişti ve ilk seçilen de o olmuştu.
Sonra biri daha çağırıldı o bateri çalacaktı.Gayet de güzel çalmıştı ve o da seçildi.Ardından Ömer çağırıldı.Ve çalmaya başladı.Hürkan anlık küçük çaplı bir şoka girdi çünkü onunda en az Ömer'inki kadar ön yargıları vardı gerçi şuan Hürkan'a ön yargının anlamını sorsanız cevap veremeyecek durumda da oraya hiç girmeyelim şimdi çünkü çıkamayız.Ömer çalmayı bitirdi bitirmesine ama Hürkan hâlâ etkisinden çıkamamıştı...
Ömer yaklaşık 6-7 kere Hürkan diye seslendi ama Hürkan dan çıt yok tabii ki en sonunda Hürkan sonunda kendine gelebildi.
Ömer:Deminden beri sesleniyorum neden cevap vermiyorsun seçilemeyeceğimi mi düşünüyordun yoksa?
Hürkan:Eee şey ben dalmışım da- A bir dakika sen seçildim mi dedinn?
Ömer: Seçildim seçildim de buna bu kadar saşırmasaydın iyiydi neyse...
Sonra biri klasik gitar biri piyano biri de org derken grup kuruldu.Gruptakinler kaynaşsınlar diye son üç derse katılmayacakları da bildirildikten sonra çıktılar ve sadece gruptakinler kaldı.
(?):Eveet madem kaynaşalım diye buradayız o zaman tanışalım ben Kaan az önce de gördüğünüz gibi org çalıyorum.Bu yanımdaki şahıs ise Mert biz ikimiz aynı sınıftayız.O da az önce gördüğünüz gibi piyano çalıyor.
Hürkan:Ben Hürkan zaten gördünüz ama adet yerini bulsun söyleyeyim.Elektro gitar çalıyorum.Bu yanımdaki şahıs da Ömer o da bas gitar çalıyor.
(?):Ben Emre herkes söyledi bende söyleyeyim.Klasik gitar çalıyorum.Bu yanımdaki şahıs ise Ali o da bateri çalıyor.
Ömer:Evet tanışma fastlı bittiğine göre bence bugün sadece konuşalım.Şarkı falan belirlemelerine hafiften başlayayım.
Herkes bu fikri mantıklı bulmuştu.Bu üç ders konuşmayla geçti ama böyle geçtiğine de deydi.Üç derste sanki yıllardır tanışıyormuş gibi yakın oldular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmandan Aşıklara~
Hayran Kurgu@Hugolaforever baya yardımcı oldu.Ona da buradan teşekkürlerimi sunuyorum.Onu da takip edip Engebeli Aşk~ kitabına bakarsanız sevinirimm<3