Y/n: isim
L/n: Soy isim ( Japonya'da çok samimi olmadığın kişiler soy isim kullanıldığı için L/n'yi de sıkça görebilirsiniz
S/r: saç rengi
G/r: göz rengiKarakterimiz 19 yaşında olacak ve bir yıl önce U.A'den mezun olup 1 yıl kadar ajanslarda çalışmış olacak fakat önemli bir olay yaşayana kadar nerdeyse hiç bilinmeyen bir kahraman olacak.
Özgünlüğü: Enerji depolama ve dönüştürme. Özgünlüğü enerjisini el figürlerine dönüştürmesine dayanıyor. Daha açıklayıcı olmak gerekirse vücut enerjisini toplayıp vücudundan ayırıyor ( ki bu vücudunun içinden süzülen kırmızı kar tanelerine benziyor) ve bunu bir el figürüne dönüştürebiliyor. Sarf ettiği enerjiye göre elin büyüklüğü değişebiliyor ve birden fazla el oluşturabiliyor. Gücünü çok fazla kullanırsa enerjisi olmadığı için bayılabiliyor (ölüme kadar yolu var). Oluşturduğu ellerin sertliğini ayarlayabiliyor tabi ki ne kadar sert o kadar enerji. Karşısındaki kişi oluşturduğu bu ele saldırırsa enerji tanecikleri yok olabilir. Özgünlüğünü kullandıktan sonra enerji taneciklerini tekrar vücuduna toplar yok olan taneciklerin sayısına bağlı olarak da dinlenmesi gerekir.Karakteri: İlk başta herkese çok soğuk davranan fakat o kişilere alıştıktan sonra epey samimi davranan biri. Kendisi güzel bazen bunun farkında bazense kendini çok çirkin hissediyor. Çok büyük bir çevresi yok . Az ama öz arkadaşları var. Hayattan biraz bezmiş biri. Yaşına göre epey olgun bu nedenle kendinden yaşça büyük arkadaşları da var. Manga okumayı ve anime izlemeyi sever. Çocukluk travmaları var ve bunlara hikayede değineceğim.
Karakterin kahramanlık kostümü de bu şekilde olacak.
ŞİMDİLİK GÖRÜŞÜRÜZ UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR KARAKTERİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dabi x reader (enemys to lovers)
FanfictionEveet Dabi ile karışık bir ilişkinin olduğu bu garip hikayeye hoşgeldin