1.

1.1K 49 53
                                    

⚠️SMUT⚠️ Bu bölümde smut sahneleri bulunacaktır rahatsız olacaklar lütfen okumasın.
NOT: Direk ilk bölümde smut bulunduğu için diğer tüm bölümlerde de olacağı zannedilebilir ama olmayacak.
İlk bölümü yazıyorum açıkçası biraz heyecanlıyım. Neyse şimdi birkaç detayı anlatacağım. Hikâyenin ilk kısımlarının geçtiği zaman Dabi'nin kötüler birliğine ilk katıldığı zaman ve bu nedenle hiçbir gazete ya da haber kanalında haberi yayınlanmamış yani kısacası tanınmayan birisi. O zamanlarda Y/n ise kahraman olmasına rağmen önemli görevlere çağırılmıyor çünkü enerjisi bitince bayılmasını çok büyük bir eksiklik olarak görüyorlar.

3.kişi ağzıyla
Yine önemli bir baskın yapılacaktı ve Y/n'nin arkadaşlarının çoğu gidecek olmasına rağmen yine kendisi çağırılmamıştı. Aslında herkes Y/n'nin özgünlüğünün çok işe yarayacağını biliyordu ama riske atmak istemiyorlardı. Bunun üzerine Y/n evinde boş boş oturmak istemedi ve bir bara gitmeye karar verdi. Çok uzak bir yere gitmek istemiyordu bu yüzden evine en yakın bar olan .... Otelinin barına gitti ( üzgünüm aklıma otele koyacak bir isim gelmedi) . İlk önce üstünü giyindi. Tek başına gideceği ve biraz da rahat olmak istediği için aşırı abartı giyinmedi.

 Tek başına gideceği ve biraz da rahat olmak istediği için aşırı abartı giyinmedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Y/n' nin giydiği kıyafet)
Giydiği şeylerden memnun bir şekilde evinden çıktı. Otelin barına gitti ve daha önceden de arkadaşı olan barmen Matthew' ün karşısına oturdu ve baya sohbet ettiler, ikisi de birbirini kardeşi gibi görüyordu ( yanlış anlaşılmasın diye yazayım dedim) . Sonra Y/n' nin yanına biri oturdu. Y/n adamı baştan aşağı süzdü. " Adam da epey yakışıklıymış " diye geçirdi içinden. Adamın yüzünde,boynunda ve büyük ihtimalle vücudunda da yanık izleri vardı ve bu onun daha çok dikkat çekmesine neden oluyordu. O yanıklar olmasa da yakışıklı olmasından dolayı dikkat çekerdi ama yanıkları ayrı bir hava katıyordu. Sonra birden Matthew adamla konuşmaya başladı.
Matthew: Naber Dabi? Bir süredir uğramıyordun.
Dabi: Öyle bir sebebi yok .
Matthew: Alkolden uzak durmaya çalışıyorum desen şaşırırdım zaten.
Sonrasında Dabi ona gülümseyerek baktı ve bakışları Y/n' ye kaydı. Bunu fark eden Matthew konuşmaya başladı.

Y/n'nin ağzıyla
Matthew birden konuşmaya başladı.
Matthew: Y/n bu Dabi bir süredir buraya geliyor.
Elimi Dabi denen çocuğa doğru uzattım. "Merhaba ben L/n Y/n" dedim. " Ama istersen bana adımla seslenebilirsin şu soyadı ile seslenme durumunu pek takmıyorum. Dabi sırıtıp elimi sıktı.
Dabi: Memnun oldum Y/n. Ben de soy isim olaylarına çok takmam.
Birbirimize gülümsedik ve içkilerimizi yudumlamaya devam ettik.

Gerçekten canım sıkılmaya başlamıştı ve aklıma bir fikir geldi. Her ne kadar saçma gibi görünse de biriyle yatmayalı uzun zaman olmuştu ve acaba bu Dabi denen çocukla olabilir mi diye düşündüm. Sonrasında Matthew iş arkadaşlarından biri çağırdığı için iki dakika yanımızdan ayrıldı. Yavaşça Dabi'ye baktım ve onun da bana baktığını gördüm. Sanki ikimiz de aklımızdan aynı şeyi geçiriyor gibiydik ve Dabi benim bakışlarımdan emin olmak için içkisini bacak arasına döktü. Yanlışlıkla dökmüş gibi davranıyordu ama pek de rol yapamıyordu. Ben de niyetini anlayıp peçeteyle silmeye çalıştım. Dabi de ben de ikimizin niyetini çok iyi anlamıştık. Bunun üzerine Dabi kulağıma fısıldadı.
Dabi: Otel kısmına geçmek ister misin?
Kafamı evet anlamında salladım ve yukarı çıktık.

Odaya girdiğimiz anda Dabi beni duvara yapıştırdı ve beni boynumdan öpmeye başladı ve bu epey hoşuma gidiyordu. Sonrasında biraz daha aşağıya indi ve hemen kazağımı çıkarttı. O beni öpmeye devam ederken ben onun kemerini açmaya çalışıyordum. Zevkten ellerim titrediği için kendi kemerini kendi açtı ve beni öpmeye devam etti o sırada beni kucağına alıp sert bir şekilde yatağa attı. Hemen kendi tişörtünü de çıkardı ve hemen benim eteğimi de çıkardı. Ve beni öpmeye devam etti . Bu öpmeler bazen yalamaya bazen de ısırmaya dönüşüyordu ve ben sürekli kısık iniltiler çıkarıyordum. Sonunda pantolonunu da indirdi ve eğilip
Dabi: Senin çorabını çıkarmakla uğraşamam
dedi. Demesiyle birlikte külotlu çorabımı yırttı sonra da külodumu yana çevirip boxerını çıkardı. Karşımda gerçekten de epey büyük bir penis vardı. Penisini yavaşça vajinama sürtmeye başladı. Bu gerçekten de hoşuma gidiyordu. Onun da hoşuna gittiği çok belliydi. Sonrasında cebinden prezervatif çıkarıp penisine yerleştirdi.
Y/n: Böyle bir şeyi planlıyordum demek
Dabi: Senin kadar güzel biriyle olacağını düşünmemiştim ama şanslı günündeyim.
Kıkırdadım ve beklemediği anda ben üste geçtim. Bana etkileyici bir gülümseme yapıyordu. Tam penisinin üstünde duruyorsun. Büyük olduğu için yavaş yavaş girmeyi planlıyordum ama Dabi bir anda kalçalarımdan tutup penisine bastırdı. Çok büyük bir initli odayı doldurdu.
Y/n: Ahhhh~
Dabi: Yatakta ben varken kendi kurallarını koymaya çalışırsan böyle olur güzellik.
Sonra beni tekrar altına aldı ve içimde gel gitler yapmaya başladı. Bu çok iyi hissettiriyordu ve ikimizin de iniltileri odayı dolduruyordu. Sonrasında bana baktı ve beklemediğim bir şey söyledi.
Dabi: Seni seviyorum Y/n
Y/n: Ben de seni Dabi
İkimizin de bundan aşırı zevk aldığı bu cümlelerden belliydi. Dabi iyice hızlanmaya başlamıştı ki ikimiz aynı anda geldik. İkimizin aynı anda gelmesi ona daha da çok zevk vermişti ama ikimiz de çok yorulmuş ve ter içindeydik.

Duşa görmemiş lazımdı ama çok üşeniyordum. Dabi bunu fark edince beni kucağına aldı ve banyoya götürdü önce beni sonra da kendisini yıkadı ve çamaşırlarımızla birlikte uyuduk.

Ertesi sabah uyandım ve gözümü açtığımda beni izleyen Dabi'yi gördüm. Dün birlikte olmadan önce ikimiz de içmiştik ama sarhoş olmadığımız için ne yaptığımızı hatırlıyorduk.
Y/n: günaydın
Dabi:. Günaydın güzellik
Sonra ben yataktan kalkıp saate baktım ve saatin sabah on olduğunu gördüm. Bugün bir işim yoktu o yüzden sıkıntı etmedim ve yüzümü yıkamak için kalktım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dün giydiğim kıyafetlerimi giymeye başladım. Ben onları giyerken de Dabi yüzünü yıkıyordu. Sonrasında telefonumu da alıp çıkışa doğru gidip " ben çıkıyorum" diye bağırdım. Zaten bir gecelik bir ilişki olduğunu biliyordum bu yüzden çok üstünde durmayacaktım ki banyodan Dabi bağırdı.
Dabi: BEKLE
Y/n: Efendim
Dabi: Aslında sana bir şey sormam gerek. Eğer buluşmak istersen ya da yine böyle şeyler yapmak istersen diye birbirimize numaralarımızı versek?
Y/n: Oh, tabi
Bunun üzerine birbirimize numaralarımızı vermiştik çünkü Dabi benim de ilgimi çekmişti. Bana birini hatırlatıyor gibiydi.

Dabi'nin ağzından
O kız ... O kız bana birini hatırlatıyor. Hem de çok değer verdiğim birini. Umarım gerçekten de beni arar çünkü onca şeyden sonra tekrar ben arayıp takıntılı gibi gözükmek istemiyorum. Yoksa??? Hayır hayır öyle olamaz.

Böyle heyecanlı bitirmek istedim. Şimdiden okuyan herkese çok teşekkür ederimm. Herhangi bir fikriniz varsa lütfen yazın..

dabi x reader (enemys to lovers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin