Arel eve gelmişti. Okulda zaten birbirlerini instagramdan eklemişlerdi ve evde de diğer sosyal medya hesaplarından ekleștiler. Arel, Selin'in instagramında bikinili bir havuz fotoğrafı görmüştü ve tabi ki onun için önemli olan "şimdilik" sadece Selin'in ayağıdıydı. Ayağını dikkatlice izledi. Çok bakımlı ayakları, köşeleri yuvarlağımsı kare şeklinde tırnakları vardı ve tam da Arel'in istediği gibiydi. Arel, "daha sonra illa ki Selin'in evine giderim, oraya gittiğimde Selin'in çoraplarını kesinlikle alırım." diye düşünmüştü. Tabi ileride her şey daha da ileriye gidecekti fakat Arel şu anlık bunu düşünmüyordu veya düşünemiyordu. Ertesi gün oldu ve beraber okula gittiler. Selin bot giymişti ve çorapları gözüküyordu. Ama botlarla bile çok iyiydi ayakları. Okulda çok ekstrem şeyler olmuyordu. Normal geçiyordu. Genelde birlikte takılıyorlardı. Arel dün gece bir plan yapmıştı ve bunun ilk aşamasını da uygulanmıştı. O akşam televizyonda yayınlanacak bir diziyi çok sevdiğini, kesinlikle kaçırmadığını defalarca kez söylemişti Selin'e. Okuldan sonra normalde eve gelir gelmez telefonunu şarja takan Arel, bu sefer takmamıştı. Bu da plan dahilinde gelişen bir şeydi. Dizinin başlamasına 30 dakika kala Arel Whatsapp'tan Selin'e yazdı.
A: Naber?
S: İyi, normalde televizyon izlemem ama çok övdüğün diziyi merak ettim onu izlicektim.
A: İzle tabi. 70 bölümdür izlediğim diziyi bugün kaçırıyorum. Of ya.
S: Niye ne oldu?
A: Elektrikler gitti, telefondan izlerim dedim şarjım %10.
S: Aaa. Üzüldüm.
A: :(
S: Bize gelsene.
A: Daha yarım saat var. Elektrikler gelmezse gelirim.
S: Tamamdır.
Sizce elektrikler gerçekten gitmiş miydi? Tabi ki hayır. Arel'in planı buydu. Selin'in çorapları için aceleci davranıyordu.
Yarım saat sonunda Selin'in kapısı çaldı, gelen Arel'di.
S: Hoş geldin.
A: Hoș buldum.
S: Elektrikler gelmedi galiba :D
A: Yok, geldi ama seni görmek istedim.
S: Hahaha.
A: Ev arkadaşın evde mi?
S: Hayır değil,Gece geç gelecekmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kölelik ve Așk
Подростковая литература13 yaşından beri ayak fetişisti olduğunu bilen Arel'in gönlünü kaptırdığı sınıf arkadaşıyla arasındaki aşk ve kölelik ilişkisini okuyacağınız hikayeme hoş geldiniz...