İçeri geçtiler ve dizi başladı. Selin abur cubur getirdi.
S: Bu muydu ya öve öve bitiremediğin dizi.
A: Bu bölüm gerçekten kötü olmuş.
Selin'in ayağında panduf vardı ve Arel biraz üzülmüştü. Onun niyeti diziyi değil Selin'in ayaklarını izlemekti zaten.
Reklam girmişti.
A: Tuvalet ne tarafta?
S: Salondan çık ilerde solda.
Arel tuvalete de gelmişti ve kirli sepeti oradaydı. Çok ses çıkarmamaya dikkat ederek sepeti açtı. Giysilerle çok oynamadan en üstteki desenli gri babeti aldı ve cebine koydu. Arel tuvaletteyken zil çalmıştı. Selin'in ev arkadaşı Ceren gelmişti.
Ceren: 1.75 boyunda, siyah saçlı, çokta güzel olmayan 75 kilo bir üniversite 1. sınıf öğrencisi.
İçeri geçti ve Ceren'i gördü.
Ceren: C
A: Aa merhaba ?? (Selin'e bakarak.)
S: Ceren.
C: Merhaba Arel.
A: Ben de kalkacaktım zaten son reklam, dizi bitecek.
Dedi ve eve gitti. Arel, Ceren'i beğenmemişti. Ona göre güzel değildi.
Eve gitti ve hemen yatağına uzanıp çorabı koklamaya başladı. Çorap kötü kokuyordu. Arel, bu kadar güzel ve bakımlı bir kızın çoraplarının bu kadar kötü kokmasına şaşırmıştı. Çorapla her şeyi yaptı. Öptü, kokladı, yaladı, ağzına soktu. Diğer çorapla da mastürbasyon yaptı. Ertesi gün oldu ve yine Selin'le beraber okula gittiler. Ceren yoktu çünkü aynı okula gitmiyorlardı. Ceren 1-2 seviye daha alt seviye bir üniversiteye gidiyordu. Her iki okulun da evle arasındaki mesafeleri aynıydı ama zıt yöndelerdi. Okul yine normal geçti. 1 hafta böyle geçmişti ve yine Salı günü gelmişti. Yani Arel'in sahteden övdüğü dizinin yayın günü. Selin'le artık daha samimilerdi. Selin okulda onu yine evine davet etmişti.
Akşam oldu ve Arel, Selin'in evine gitti. O akşam Arel reklam arasında değişik bir şey yaşadı. Selin telefonu bırakıp mutfağa gitmek için ayağa kalktı. Tam telefonu koltuğa bıraktığında daha ekranı kapatmadan Arel sanki bir sahibesinin ayağını koklayan bir kölenin fotoğraf gördü. Karmaşık düşüncelere girdi.
"Acaba benim çorabını çaldığımı mı fark etti ya da okulda sürekli ayaklarına baktığımı mı fark etti?"
ve
"Yoksa Selin de mi fetişist."
Düşünceleri arasında gidip geliyordu.
Derken Ceren odasindan çıkıp geldi.
C: kedi desenli gri babetlerimi bulamıyorum ya yer yarıldı içine girdiler sanki 1 haftadır yıkanmamıș olamazlar.
Tabi Arel şok geçirirken.
S: Bir çorabın derdine mi düştün gerçekten?
C: Hayır da, cok hoşuma gidiyorlardı.
S: Yenisini alırsın boş ver.
A: B-ben eve gideyim artık.
Arel eve geldi ve az önce kirli sepetinden aldığı siyah patiklerle bakıştı. Geçen hafta koklayıp mastürbasyon yaptığı çorap güzel değil dediği Ceren'indi. Ama işten işten geçmişti. Elinde duran çoraplar gerçekten Selin'indi çünkü Selin bugün okulda spor ayakkabısı giymişti ve siyah patik giydiğini de görebilmiști Arel. Geçen hafta gri babetlerle yaptığını bu hafta siyah patiklerle yaptı. Çorap bu sefer tahmin ettiği gibi kokuyordu. Mayhoş ve mükemmel bir kokusu vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kölelik ve Așk
Teen Fiction13 yaşından beri ayak fetişisti olduğunu bilen Arel'in gönlünü kaptırdığı sınıf arkadaşıyla arasındaki aşk ve kölelik ilişkisini okuyacağınız hikayeme hoş geldiniz...