Monster 14

152 18 0
                                    

"Čo si povedala?" Opýtal sa pomedzi bozky.

"Už som sa rozhodla. Chcem len teba." Usmiala som sa a presunula som svoj pohľad rovno do jeho očí. čakala som, že s nich niečo vyčítam, ale zatiaľ sa George tváril neutrálne, až po chvíli som na jeho tvári zazrela badateľný úsmev.

"Takže, koniec s Harrym? Už ho nebudeš spomínať?" Pozrel sa na mňa s nádejou v očiach.

Toto je od neho sebecké, ale keď tak veľmi chce. Bože môj, naozaj ma mrzí, že mu toto robím.

"Nie, už ho viac spomínať nebudem." Usmiala som sa a G ma od radosti objal. Tešil sa ako malé dieťa. Moje svedomie nedalo na seba dlho čakať. Cítila som sa hrozne, ale pre Harryho urobím čokoľvek. Mám už všetko presne naplánované. Trochu času venujem Georgovi a potom mu vezmem všetky veci potrebné na usmrtenie Jerryho a záchranu Harryho a ostatných ľudí. Budem bojovať sama. George bude naštvaný, možno ma aj znenávidí, bude mi to ľúto, ale aj tak si stojím za svojím.

Po chvíli som sa konečne uvoľnila z jeho medvedieho objatia a pokkračovala som do, už mne známej, Georgovej izby.

"Ako si sa sem dostala?" Spýtal sa. "Vážne ma mrzí, že som ťa tam nechal, ale bol som rozčúlený a nemal som ani chuť sa s tebou hádať."

"To nevadí, odviezla ma jedna milá pani, ale do mesta už nevkročila. George, to že ľudia sa tu menia na upírov sa pomaly dostáva von, nechcem, aby zavládla vo svete panika." Povedala som ustráchane a on ma len jemne chytil za ruku.

"Neboj sa, pri mne sa nemáš čoho báť." Dal mi za ucho prameň vlasov a následne ma objal. No, skvelé, presne toto som potrebovala počuť. Ja možno v bezbečí som, ale čo ostatné desiatky, možno aj stovky ľudí? Čo urobí? Obijíme ich?

"G, pochop, tu nejde len o nás. Reči sa šíria rýchlo, tá žena bola naozaj vystrašená, za chvíľu tu môžme čakať novinárov." Zopakovala som.

"Fajn." Vzdychol si. "Dnes si urobíme výjazd, a ak narazíme na Jerryho, zabijeme ho, okej? Ale sľúb mi, že už nezdubkáš, ako minule."

"Sľubujem, treba to čím skôr zastaviť." Usmiala som sa a George ma zhodil do jeho postele. Začal používať také nechutné sladké slová ako: Macík, láska. Bože môj, vážne?

To si za ten čas mohol všimnúť, že ja na takéto veci nie som. Som rada, keď ma chalan sem tam postrčí, a nie len samé "láska milujem ťa..". Nebolo mi to obzvlášť príjemné. Neskutočne ma hrýzlo svedomie.

...

"Máme všetko pripravené?" Akoby som sa vrátila do minulosti, mala som na sebe to isté oblečenie, na opasku tie isté zbrane a dokonca aj toho istého parťáka. Pousmiala som sa nad tým a prykývla som.

"Môžme vyraziť." Nech dnes uvidím čokoľvek, už neuečiem, prisahám. Musím byť odvážna pre Harryho.

Prešli sme pár metrov pešo a boli sme pred Jerryho domom. Mal tmavé sklá, takže sme naozaj nemohli zistiť, či je vlastne doma. Ale, auto tu nemal, treba to risknúť?

Už som začínala mať zlý pocit. Čo ak má dom obklopený upírmi a my sme sa nechali vlákať do jeho pasce? Bože, len nesmiem panikáriť!

"Si v pohode?" Spýtal sa ma George, keď uvidel, ako sa snažím zhlboka nadýchnuť.

"Áno, len som...len som trochu vystrašená, chápeš, začiatočník." Zasmiala som sa a pokračovala som v krčení sa za susedným autom.

"Tak čo, ideme?" Prykývla som a George vyrazil k Jerryho predným dverám. Zaklopal."

"Šibe ti, čo ak nás chytí!" Zakričala som na neho a bežala som sa schovať.

Nikto neotvoril, čakali sme ešte chvíľu a vrátili sme sa opäť k dverám. George ich otvoril sponkou a my sme vošli dovnútra. Nikd nikto, aspoň dúfam.

"Vidíš, vravel som, že sa pri mne nemáš čoho báť." Usmial sa a chytil ma za ruku.

"Tak počkať, keď tu nieje Jerry, koho chceš ako zabiť?"

"Nastražím pascu, Mel, viem, že som odvážny, ale postaviť sa tvárou v tvár dosť starému upírovi, ktorému nerobí problém ma zabiť v mihu stotiny, by som ani ja nezvládol."

"Dáme mu tu zopár kamier." Pošúchal si rukami a začal si tam niečo montovať.

"A načo ti budú, veď na kamere ho nevidno." Mudrovala som.

"Uznávam, ale ak upíra poleješ svätenou vodou, začne, no, prakticky horieť. A to treba vidieť." Zachichotal sa. Prišlo mi to nechutné, aj keď je to Jerry, dívať sa na niekoho, ako zomiera a mať s toho radosť? Čudné. Vlastne, aj keď sm vtedy zabili tých troch, sa nemohol prestať smiať. Dúfam, že nieje nejaký sadista.

"Taktiež tu nastavím tlakové čidlá, ktoré spôsobia výstrel týchto drevených kolov." Ukazoval na steny zo všetkých strán. Teda, ak to bude fungovať, Jerry bude čoskoro mŕtvy. A Harry bude opäť nažive.

"Noo, musím uznať, ty sa vyznáš." Zasmiala som sa a potľapkala som ho na ramene.

Vlastne ani neviem na čo som tu prišla. George všetko spravil sám. Nastavil kamery, pripravil zbrane. Ja som tu len stála ako socha a pozerala som sa na neho. Vyzeral veľmi zanietene. Bolo to dosť vtipné, pozerať sa na neho. Ako na dieťa, s obľúbenou hračkou, jeho oči mužiarili šťastím, predpkladám, že pri pomyslení na to, ako to Jerrymu prebodne srdce. Vážne, George bude sadista.

"Dobre, už môžme vypadnúť." Nastavil poslednú kameru a mohli sme vyraziť. Pršli sme k predným dverám, George sa ani nepozeral pred seba, ale hneď ako sa chystal výjsť von, do niekoho narazil.

"Ale, ale...koho to tu máme? Nepovedal som ti, že sa nemáš motať okolo môjho života ty malá suka!" Zakričal Jerry. Rýchlo ma chytil pod krk a obrovskou silou ma prehodil cez dvere, až do jeho obývačky. Teraz som si už istá, že zomriem....

OZNAM! Monster sa pozastavuje do KONCA MÁJA 2015, kvôli maturitám!!!

V máji, ju budem mať už pravdepodobne dokončenú a tak vám budem pridávať častejšie.

Jell :)

MONSTER - H.S. SKWhere stories live. Discover now