Dimineata m-am trezit mai tarziu pentru ca eram cam obosita. Fix cand am deschis ochii i-a! Ce sa vezi!
Era Luci,dragul si scumpul Luci. Mi-a adus micul de jun la pat. Dragut!
Eu:- Iubi, nu trebuia,pot sa vin si la masa.
L:- Nu iubita,tu esti speciala, azi e ziua in care ne vom cunoaste mai bine in oras la intalnire. Ai uitat?
Vai! Nu pot sa cred! Am uitat complet!
Eu:- Da da am uitat scuze! Cand mergem?
L:- Diseara
Eu:- Ah ce bine.
Am luat din deliciousul bacon care mi- la prajit. Bun,ce sa zic alt ceva. Dupa ce am terminat de mancat,i-am sarit in brate si m-a dus in bucatarie unde era Denis si Mama lui.
Eu:-Buna dimineata! Zic eu.
Neata! Zice Denis.
M-am pus pe un scaun undeva langa masa. A venit si Luci langa mine bine
inteles. M-a pupat de frunte si m-a intrebat daca vrea sa facem un vlog.
I-am zis ca da. Dar de data asta fara vreo scamatorie. Si-a pregatit tot echipamentul pentru Vlog,si am inceput. M-a prezentat sacalilor si am mai vorbit diferit lucruri. Stiu ca am ziso de multe ori,dar mi se parea ca e un vis,langa YouTuberul meu preferat,iubit de el, si am vaga impresie ca majoritatea fanelor lui sunt invidioase pe mine dar nu conteaza.
AU TRECUT 2 ANI DE ATUNCI
Surprinzator inca eram impreuna,nu-mi venea sa cred. Aveam casa noastra. Eram cea mai fericita din toata lumea langa el. Dar casa tot in Bacau ca nu strica. Ne-am hotarat sa mai iesim o data in oras.
L:- Iubi,hai sa mai iesim azi. Apoi m-a sarutat
Eu:- Da iubire, hai.
Ne-am imbracat foarte frumos pot spune. Am urcat in masina lui si ne-am dus. Am lasat masina intr-o parcare si am mers impreuna pe jos tinandu-ne de mana pana la restaurant. In jurul nostru era plin de persoane care se uitau la noi insistent
L:- nu-i baga in seama.
Eu:- incerc...
Dupa vreo 5 pasi in calea noastra au aparut niste baieti,probabil fosti prieteni al lui Luci. Infine,acei baieti au inceput sa ne zica:
(X=necunoscut)
X:- Uite-l pe Snik cu iubita lui. Ce ai frate te-ai inmuiat. Noi trebuia sa fim lupi singuratici fara fete dezgustatoare.
L:- M-am schimbat,acum am o iubita frumoasa. Ea este cea mai frumoasa si draguta fata pe care am intalnit-o
X:- Paraseste-o! Vino inapoi in grupul nostru.
L:- Rya,du-te in spatele meu,tipi astia sunt violenti.
CITEȘTI
Cum L-am Cunoscut Pe Snik
Любовные романыCeva despre Snik(Snik daca vezi asta sa stii ce te ador😻)