17

153 7 13
                                    

Kei

Minju végre az omegám lett. Jobban fogadta, mint ahogy azt vártam. Nem tudom, hogy a farkasa miatt-e, vagy anélkül, de nagyon jól viselkedik és azt teszi amit mondok neki. Engedelmes. Vérbeli omega. Várom már, hogy megtörténjen az első láza.

Addíg amíg ő aludt, ki terveltem valamit. Egy fontis személyt már elvettem Niki től. De ez nem elég. Meg figyeltem őket, és testvérei közül Heeseung bátyja áll hozzá a legközelebb. Meg fogom ölni. És, hogy hogyan? Ez igen egyszerű lesz.
Mint ahogy említettem, megfigyeltem őket. Így megtudtam azt is, hogy nem sokszor támadnak emberre, hanem Vvt, azaz vörös vértest tablettákon élnek amit vízben kell feloldani de, Heeseung csak magában nyeli le.

Utánna olvastam, hogy mi a leghatékonyabb növény a vámpírok ellen, amivel meg lehet őket ölni. Találtam is egyet. Verbéna. Ha csak meg is érintik a vámpírok, olyan mintha megégetné őket. Ha ezt a herceg lenyeli, instant halál. Van egy ismerősöm aki gyógyszertárban dolgozik, így el tudtam intézni hogy adjon valami verbénás gyógyszert. Most már csak az lesz a dolgom hogy belopózzak a kastélyba és kicseréljem a gyógyszert, és a vvt tablettát.

Haza kísértem Minjut, majd kezdetét is vette a haditerv.

Könnyedén be jutottam, hiszen az őröknek éppen ebédszünete volt. Célirányosan Heeseung szobája felé lopakodtam. Hallgatóztam egy kicsit majd be léptem a szobába. Megkerestem a tablettáit majd ki cseréltem benne a leveleket. Vissza tettem a fiókba a dobozkát,lépteket hallottam a folyosóról így az ablakon kiugorva húztam el a csíkot a kastélyból.


Heeseung

Amint végeztünk apámmal a tárgyalással, siettem vissza a szobámba. Nagyon szomjas voltam már. Mikor beléptem a szobámba iszonyú bűz csapta meg az orromat. Körbe néztem majd megláttam az egyik szobalány által hozott gyümölcskosarat amiben már tisztára rohadtak voltak a gyümölcsök.
Undorodva, ki léptem a szobám ajtaján majd intettem az éppen erre haladó takarítónak aki ki is vitte a szobámból a kosarat. Tágabbra nyitottam az ablakot, hogy jobban szellőzzön, majd fiókombol kivettem a Vvt tablettáimat hogy "egyek" egyet. Be is szedtem a kis bogyót, de kirtelen égni kezdett az egész nyelőcsövem, mindenem elgyengült így elborultam a földre. Kínzó fájdalmat éreztem mindenütt.

Jungwon

Hirtelen lefagyott a testem. Egy újabb jóslat.

Heeseung sétál vissza a szobájába, majd be veszi a tablettáját. Nem értem ezt miért mutatja nekem a képességem. Ekkor hirtelen eldőlt a földre majd forgolódni kezdett és próbált köhögni.

Amint meg tudtam mozdulni elteleportáltam magam az orvosi szobába majd miután szóltam az orvosnak hogy készítse a gyomor mosáshoz való ezközöket, teleportáltam a bátyámhoz. Ekkor már a földön feküdt így gyorsan hozzá lépve megérintettem, majd teleportáltam vele együtt vissza az orvoshoz. A doktor egyből elkezdte, Heeseung gyomrának a kimosását közben kérdezősködött, hogy mi történt. Mondtam neki, hogy csak bevette a Vvt tablettáit. Utasított, hogy hozzam el a szobájából a tablettát, majd ő kivizsgálja. Tettem amit kért. Újra elmentem a szobához majd vssza a tablettákkal együtt. Úgy tíz perc után végzett a doki. Azt mondta, már stabil Hee állapota. Elkérte tőlem a gyógyszert. Ki nyitotta a kis dobozt majd megfordította a levelet.
Ilyedten nézett rám, majd Hee re egy kicsit mérgesen.

-A herceg lehetne egy kicsit figyelmesebb is.
-Mire céloz?

Felmutatta a gyógyszeres levél hátulját amire nagy betűkkel rá van írva hogy Verbéna. Édes istenem Heeseung ezt, hogy nem vetted észre?
Bólintottam a dokinak, hogy igaza van majd újra beszélni kezdtem.

-És most, hogy kimosta a gyomrát, ugye nem lesz gondja ebből?
-Majd kell csinálnom neki egy CT t és egy endoszkópos vizsgálatot, hogy megnézzem nem e lett baja belül, de szerintem a gyors gyógyulása miatt nem lesz semmi baj.
-Rendben. Én megyek és szólok édesapámnak, hogy valaki megpróbálta megölni a herceget. Ezt vinném magammal ha nem baj. -mutattam a gyógyszerre amit oda is adott a kezembe.

Kissé idegesen szedtem a lábaimat édesapám dolgozó szobálya felé.
Kopogtam, majd egy szabad után, be is léptem.

-Jungwon? Valami baj van?
-Fontos jelenteni valóm van apám.
-Mond csak.
-Valaki megpróbálta megölni a korona herceget.-raktam le apám asztalára felirattal felfelé a verbénás gyógyszer levelét.
Apám arca elkomorult majd bólintott egyet.
-Köszönöm, hogy szóltál fiam. Majd én elintézem ezt.

Tudtam hogy apám mit fog tenni. Az ő képessége az, hogy rá tudja venni az embereket arra, hogy igazat mondjanak neki. A személyzet összes tagjával beszélni fog és ha nem köztük van a tettes, megerősítteti a kastély védelmét.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 06, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Drunk dazed/ Enhypen. ff.Where stories live. Discover now