A kezdet

75 8 3
                                    

Los Angeles városában kellemes volt a levegő. A nap kellemesen simogatta az emberek bőrét, köztük az enyémet is. Nagyon szerettem ezt a várost. Nyugodt és csendes volt. Viszont nem voltam mondható átlagosnak. Igaz, nappal teljesen átlagos életet éltem, de esténként általában gyilkoltam. Barátaim nem voltak, magányosan éltem az életem a házamban. Az egyetlen barátaim, a házamhoz közeli erdőben lévő farkas falka. Már kisebb korom óta ők az egyetlen barátaim. Na, viszont nem csak nyugodt és kellemes életem volt. Ott volt Lucas Williams és a bandája. Őket nagyon utáltam. Ha találkoztunk csak kötekedni tudtak, vagy esetleg meg akartak verni.

Betértem egy közeli kávézóba. Kértem magamnak egy Latte-t, és leültem egy székre, közel a kijárathoz, a biztonság kedvéért. Épp megkóstoltam volna a kávémat, amikor megjelent Michael, az exem. Látványosan és nőiesen kiköptem a kávémat. Mellém ült, és közelebb húzott magához.

- Hát te meg mit keresel itt? - kérdeztem tőle.
- Shh - csitított, majd megfogta a vállam. - Halkabban, cica, halkabban.
- Egy, engem ne fogj meg, azok után amit tettél. Kettő, hogy merészelsz te engem csitítgatni? Három, ha még egyszer cicának hívsz, levágom a pöcsöd, és megetetem anyáddal - néztem rá mérgesen, és levettem a kezét magamról.
- Csak figyelmeztetni szerettelek volna - vonta meg a vállát.
- Nem érdekelsz se te, se a kis figyelmeztetésed - forgattam meg a szemeim, és bele ittam újból a kávémba.
- Te tudod, de ha bajod lesz, nem az én hibám lesz - sétált ki.

Ezt hogy értette? Milyen bajom? Sejt valamit? Nem. Nem lehet, hogy sejt valamit a kilétemről. Nem. Nem. Nem... Miután megittam a kávémat, kifizettem és kiléptem a napfényre. Amit ott láttam, szinte el se hittem. Egy csomó zsaru állt ott, kezükben pisztollyal. Lefagytam, és neki feszültem a kávézó falának. Nem igazán emlékszem, már mi történt, csak arra, hogy a fegyverek eldördültek, és fájdalmas érzés nyilalt bele a mellkasomba, majd a hasamba. Aztán minden elsötétült. És ez még csak a kezdet...

Sophie: Hazbin Hotel FanfictionDove le storie prendono vita. Scoprilo ora