Dupa ce am terminat de mâncat,mama impreuna cu Tom vroiau sa imi spună ceva.
-Alice, draga mea...eu si cu Tom am petrecut ceva timp impreuna si...
-Si am decis sa ne căsătorim!De astazi voi locui aici, cu voi.spune tom continuând ce mama nu a spus.
Ma simţeam minunat sa o vad pe mama fericita si îndrăgostită.Însfarsit nu mai stam singure.Acum casa o sa fie mai plina si mai multa distracţie.
-Aha...pai ma bucur pentru voi.spun apoi zâmbesc si urc pe scări ducandu-ma in camera.
Mi-am facut patul si am iesit pe afara. Am mers la Ava acasa sa ne uitam la un film.Cand am ajuns,am bătut la usa si am văzut-o pe Anna deschizandumi.Am intrat in casa. Dupa terminarea filmului de doua ore,am mers in camera Annei sa dormim.Dimineata ne trezim din cauza batutului in usa.Cand Ava se duce sa deschidă usa,in fata ei apare un băiat inalt,cu parul ciufulit si cu niste ochi caprui.Pe el purta un tricou ,punandui in evidenta muschii si abdomenul bine lucrat.Era fratele Avei,Erik.Din toata convorbirea am inteles doar ceva despre mama ei.Inainte sa plece, Erik se uita la mine cu un zambet pervers.
***
Trecuse o săptămână. Aveam vacanta de Pasti asa ca am tot iesit prin oras zile la rand.Azi era vineri si eram din nou invitata sa dorm la Ava,insa doar eu.Anna era plecata cu parintii la bunicii ei din Miami.
Am urmarit un film si am mâncat popcorn.Adorm la jumate filmului.Pe la patru dimineata aud cativa pasi care vin înspre pat.Dau sa vad cine este,insa dintr-o data simt o mana rece peste gura mea.Cand deschid ochii mai mari il vad pe Erik luandu-ma din pat si ducându-ma in camera lui.
-Erik!? Ce mama naibi faci? Spun dadandui cu pumnii in pieptul lui cat de tare pot,insa nici nu simte
-Ce asteptam sa fac de mult.spune Erik râzând.
Ma arunca in patul lui.Se pune peste mine,incepand sa ma sărute pe buze,coborând pana pe gat.Sentimentul pe carel simţeam era doar de scârbă.Se opreste putin si imi da bluza jos,acum rămânând doar in sutien.Incepe sa ma sa sărute din nou.Îşi da si el tricoul jos apoi punandumi pana pe pantaloni ca sa mi dea jos.Tot ce am putut face e sa ii dau o palma insa el tot nu se oprea.Ţipam din ce in ce mai tare.Cand începuse sa traga de pantaloni in jos,Ava intra in camera nervoasa.Oh,ce bine.
-E... Erik,ce faci? Spune Ava, terifiata de imaginea ce se afla in fata ei.Eu eram aproape goala,in timp ce porcul statea peste mine.
-Avaa! Ajuta-maaa!!! Tip din toate puterile.
Ea venise spre mine,landu-ma de mana iar eu imi iau bluza de pe jos.Inainte sa ieşim din camera, Erik a făcut cunostinta cu palma Avei.Ii dăduse ditamai palma ca mana ei rămase imprimata pe obrazul lui.
-Alice, esti bine? Zise Ava trantind usa dupa ea.
-Da...Bine ca ai venit la timp!Altfel nu stiu ce as fi facut.
-Jigodia! Asa a facut cu toate prietenele mele,ele renunţând sa mai vina la mine din cauza lui.
-Ava,eu nu as renunta la tine.Esti cea mai buna prietena si nu las ca un dobitoc ca el sa ne strice prietenia. Spun, incepand sa plang.Aveam nevoie de...
Buna...stiu ca,cartea este plictisitoare dar încerc sa o fac cat mai bine.Am băgat ceva actiune.Ce ziceti?
Promit ca voi incerca sa nu mai fie plictisitoare si sa citiţi in continuare.
CITEȘTI
NEPOPULARII
Teen FictionAlice este o fata nepopulara.Asta credea ea pana cand se muta iar viata ei se schimba radical. Parintii ei ii ascund un secret de la nastere pe care credea ca o va ajuta insa inrautateste lucrurile. Va descoperi ea cu adevărat secretul pe care l-au...