Sabah gözlerimi kapının tıklanmasıyla açtım. Etrafıma baktığımda benim Açelya Hanım'ın dizinde uyuduğumu gördüm. Yengem benim dizimde Açelya Hanım da yengemin dizinde uyuyordu. Kapının açıldığını duyunca gözlerimi geri kapattım.
İçeri galiba herkes girmiş olacak ki fazlaca ayak sesi vardı.
-Şunlara bak ne kadar tatlılar
Hazar Bey'in söylediğiyle içime doğru alayla gülümsememe neden oldu.
Ben ve tatlı olmak? Güldürmeyin beni.
-Bu şekilde uyumayı nasıl başardılar anlamadım ki?
Atalay'ın meraklı sesiyle Açelya Hanım kıpırdamaya kıpırdanmaya başladı. Anlaşılan uykusu hafifti.
-Biraz sessiz olun da şu uykunun tadına varayım.
Yengem de kıpırdanmaya başlamıştı.
-Cidden bir susun ya
Yengemin testi aklıma gelince hızla yerimden kalkıp;
-YENGE
Diye bağırdım. Yengemde benim bağırmamla sıçrayıp kalktı.
-NOLUYOR
Yengem de olayın şokuyla bağırmasıyla Açelya Hanım da sıçradı.
-NE BAĞIRIYONUZ BE
Yengem beni göstererek;
-BU BAĞIRDI.
Arkadan kahkaha seslerinin gelmesiyle 3'ümüz de oraya dönüp baktık. Herkes neredeyse gülmekten yere yatacaktı.
-Pe-ki hala neden bağırı-yorsunuz?
Emre'nin zor kurduğu cümleyle bende yanımdakilere baktım. Onlarda bakıyorlardı. Açelya Hanım'ın konuşmasıyla ona döndüm.
-Yalnız çok güzel bir uykuydu. Bunu tekrarlayalım.
-Benim kafam bu gece tam yerinde olmadığı için bu kadar rahattım Açelya Hanım. Kafam böyle olmasaydı sizi sabaha kadar uyutmazdım.
Alayla bakıyordum. O da anlayıp bana gülümsedi.
-Yalnız kendimi dışlanmış gibi hissediyorum.
Yengemin cümlesiyle ona döndüm. Bize imayla bakıyordu. Ona sarılıp kulağına kimsenin duymayacağı şekilde;
-Test işini unuttum zannetme herkes gidince hemen söylüyorsun.
-Unutsan şaşarım zaten kuzum. Tamam söylerim.
Ayrıldığımda bana bezmiş bir şekilde bakıyordu. Ona gözlerimle gülümsedikten sonra odada olmalarını umursamayıp banyoya girdim.
Her sabah ki rutinimi gerçekleştirip kısa bir duş aldım. Çıkıp bornozumu giydim ve başıma da havlu sardım.
Banyodan çıkıp giyinme odasına gittim. Buradaki saate baktığımda 7 olduğunu gördüm. Diğerleri 8 de gidiyor olmalılar ki bu kadar erken kalkıyorlar.
Uzun zamandır spor yapmadığımı hatırlayıp koşu için kıyafetler giyindim.
Üzerime siyah bir crop altıma da siyah bir eşofman giymiştim. Gri, siyah bir de ceketim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLESİNE KAVUŞAN MAFYA
Randomİlk kitabım beğenmeyebilirsiniz 14 yaşına kadar ailesinin yanında kalan Güneş 14 yaşında evden ayrılıp dedesinin yanında yaşar.Bakalım 17 yaşında neler olacak?? DÜZENLEMEDE!!!