1.

3K 15 3
                                    

Klečím  uprostřed rudého pokoje a čekám. Na koho? Na svého Pána. Najednou jsem slyšela cvaknout dveře, a můj pán vešel dovnitř. Přišel ke mě, v ruce držel bičík a jemně mě jím přejížděl po mém nahém těle. Občas mě jím také plácnul, nebolelo to, jen to lehce štíplo. Po chvíli mi pomohl se zvednout na nohy a přesunul si mě na místo, kde měl postavené dřevěné X. Připoutal mě k němu, takže jsem se pořádně nemohla ani hnout, měla jsem přivázané ruce i nohy. On ke mě přistoupil, párkrát mě bičíkem plácnul přes kundičku a pak mě začal prstit, prvně jedním prstem a nakonec mi tam strčil tři. Za chvíli jsem jí měla pořádně mokrou, tak jak to měl rád, shodil ze sebe kalhoty i s boxerkami a natahoval si kondom a pak ho do mě vrazil a přirážel. Za pár minut jsem se udělala, on ještě chvíli přirážel a pak se udělal taky.

"Líbilo se mi to, šikovná kočička"

Odpoutal mě z dřevěného X, já se jen mile usmála a čekala co bude dál, co se bude dít teď. On se na mě podíval, svázal mi ruce, hodil si mě přes rameno jako pytel brambor a odnesl mě k lavici, přes kterou mě ohnul a přivázal mě za již spoutané ruce a roztáhl mi nohy , které mi přivázal k nohám lavice vzal si o něco větší bič než byl ten první a švihl mě s ním po mém nahém zadečku, který měl momentálně celý k dispozici.. Vzal do ruky anální kolík a vrazil mi ho do zadečku, nahnul se ke mě a řekl:

"koukej být potichu, a udrž ho na místě, jinak tě potrestám"

Snažila jsem se ho tam udržet, zatím co on si vzal do ruky důtky a švihl mě s nimi přes můj vystrčený zadeček až to trochu zabolelo, a já tiše zasténala a zadeček povolila, tak, že kolik trochu vyjel ven,  on si toho všiml, odložil na chvíli důtky stranou a najednou na mi na něm místo důtek přistála jeho dlaň .. jedna, dvě, tři, čtyři, pět... "to máš za to, že jsi zasténala, příště když tě uslyším, to bude víc, " řekl, za strčil mi anální kolík znovu a lépe, vzal do ruky znovu důtky a pokračoval v tom co mi dělal před chvílí. 

Po nějaký době nadobro pustil důtky z ruky a opět se věnoval mému zadečku. Já stále měla v sobě anální kolík, jemu se postavil pták a tak, si vzal kondom, vyndal mi kolík a vrazil mi tam svýho ptáka. Bolelo to víc než ty důtky, ale radši jsem se snažila mlčet, nechtěla jsem další trest. Přirážel v dost svižném tempu, když už byl skoro hotový, zpomalil, plácl mě  dlaní jednou, dvakrát, třikrát po mém lehce červeném zadečku,  pak zase zrychlil, abychom se  udělali oba nastejno, nesměla jsem totiž udělat dřív než on. Nakonec to přišlo, udělali jsme se společně.  

Já byla unavená, ležela jsem na lavici a jen odpočívala, on mě mezitím odpoutal, vzal mě do náruče a odnesl mě do mého pokoje, kde mě uložil do postele a já zmožená únavou usnula. 

Deník subinkyKde žijí příběhy. Začni objevovat