Cum să faci un compliment

335 16 2
                                    

Complimentele sunt cele mai frumoase cadouri pe care le poți dărui cuiva fără să cheltui niciun ban. Nu e nevoie să le aranjezi, să le pui în cutie, să le impachetezi. Și totuși, sunt neprețuite.
Îți ia doar câteva secunde să faci un compliment, dar efectele lui durează ore întregi. Atunci când mama ta se grăbește să plece la serviciu, iar tu îi spui cât de bine arată în noul ei costum, cuvintele tale o vor însoți pe tot parcursul zilei. Când îi spui prietenei tale că poezi pe care a compus-o pentru ora de literatură a fost atât de amuzantă, încât te-a făcut să râzi din toată inima, ea își va aminti acest lucru ori de câte ori o va citi de acum înainte. Dacă îi spui bunicii tale că prăjituri ca ale ei nu face nimeni, se va gândi la tine de câte ori va aprinde cuptorul pentru a mai coace o tavă de prăjituri.
Complimentele sunt cadouri pe care toată lumea le primește cu mare plăcere și nu trebuie returnate niciodată.
CE TREBUIE SĂ FACI
Spune ceva frumos de fiecare dată când cineva a făcut o treabă bună sau când crezi că arată bine sau are o jachetă ultima modă.
CE NU TREBUIE SĂ FACI
Nu păstra o asemenea părere doar pentru tine, chiar dacă ești timidă sau nu o cunoști prea bine pe persoana respectivă. Momentele în care poți face un compliment trec repede și îți va părea rău că nu ai profitat de ele când ai avut ocazia.
De ce ?
Nu strică niciodată să spui cuiva lucruri amabile.

CE TREBUIE SĂ FACI
Complimentele trebuie făcute cu sinceritate și doar la modul seris.
CE NU TREBUIE SĂ FACI
Nu spune ceva amabil doar ca să zici ceva.
De ce ?
Pentru că dacă-i spui prietenei tale că arată fantastic de fiecare dată când vă vedeți, la un moment dat ea nu te va mai crede. Nimeni nu arată fantastic în fiecare zi, nici chiar supermodelele.
~~~~~~
Nu fi niciodată zgârcită cu complimentele pe care le faci!
~~~~~~
Nu exagera cu complimentele!
~~~~~~
Fii sinceră atunci când faci un compliment!

50 de sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum