Part 27-تمرین جادو

227 44 535
                                    

به به سلام

او کیست که داره زور می زنه این سه شب عیدی هر شب پارت بده و دهن خودشو داره صاف میکنه؟🧐

درست حدس زدید یک عدد مهشید می باشد🤭

قدرت خدا وت و کامنت ها که داره آب میره. 😒ولی من به ییبو کوچولو قول دادم امشب ازش بنویسم. این شما و این پارت جدید.

نظر فراموش نشه. زیااااااااااااد نظر میخوام😥

-----------------------------------------

سپتامبر 2000

جان با صدای تق باز شدن در به زحمت چشمانش را از هم فاصله داد و از دیدن مین که دست به سینه جلوی در به او خیره شده و لبخندی معنا دار می‌زد، اخم کرد.

-: چی اینقدر خنده داره؟

مین به چهارچوب تکیه داد و گفت: اینجوری خوابیدن اون فسقلی

جان که هنوز نور چشمانش را می‌آزرد، ابرو در هم کشیده به شکمش نگاهی انداخت و از دیدن ییبو که دست و پایش دو طرف شکم و سینۀ جان آویزان بود و صورتش را روی سینۀ جان گذاشته بود متوجه منظور مین شد. دستانش را دور بدن کوچک ییبو حلقه کرد و با خم کردن خودش، ییبو را مرتب روی تشک قرار داد.

-: خیلی توی خواب وول می‌زنه.

مین دلسوزانه گفت: چطوری خوابت می‌بره اینقدر ازت بالا می‌ره؟

جان به زحمت خودش را از دستی که ییبو بلافاصله پس از جابجایی دور گردن جان حلقه کرده بود خارج کرد و نشست: عادت کردم

مین موزیانه خندید و گفت: پس عادتشه!

جان که متوجه حرف مین شده بود غرغر کرد: آیییییی!

مین خودش را به بی‌گناهی زد و گفت: من که چیزی نگفتم. دارم هر روز عادتهاشو می‌بینم. یکی از بارزترینهاش هم جان نوردی هست. کلا دوست داره روی سر و کول تو باشه.

جان موهای بلند روی صورتش را فوت کرد و کمرش را ماساژ داد. مین با مهربانی گفت: امروز دیگه تخت می‌رسه و مجبور نیستی اینطوری روی زمین بخوابی.

-: از خوابیدن روی زمین بدتر اینه که اینجوری آتل و باطل بگردم. کدوم احمقی قصۀ آدمهایی که بی‌کله به یه دنیای دیگه می‌رن رو نوشته؟ خب خرج شکمشو که آدم باید در بیاره.

مین از چهارچوب فاصله گرفت و گفت: رئیس به اندازۀ کافی برامون پول فراهم کرده، تو هم تنت می‌خاره که همش سگ دو بزنی انگار. خب چند وقت هم اینجوری کار کن...

-: منظورت بیکاره؟

مین مین همانطور که از پله‌ها پایین می‌رفت غرید: اویییی! پرستاری از بچه‌ها یه شغل شریفه.

جان قبل از اینکه وارد سرویس بهداشتی شود گفت: خب اونو که تو داری انجام می‌دی. نقش من این وسط چیه؟

The Spell of wish (کامل شده)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن