Nominacja 2

6 1 0
                                    

Znów nominacja od 

1. Jak brzmi twoje trzecie imię?

Ni mam trzeciego. Za to mam drugie i brzmi ono Wiktoria oraz mam pierwsze i brzmi ono Maja.

2. Twoja ulubiona cześć ciała to?

Dziwne pytanie. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Powiedzmy, że stopy i dłonie. XD

3. Wolisz psy czy koty? I jaka rasa podoba Ci się najbardziej?

Wolę koty. Nie mam ulubionej rasy, wole chyba raczej takie zwykłe jak to się mówi dachowce. Może dlatego, że od zawsze miałam do czynienia tylko z takimi, a z rasowymi chyba tylko raz na jakiejś wystawie.

4. Częściej sięgasz po horror, kryminał czy romans?

A mówimy tu o filmie, książce, mandze czy grze? Film to raczej komedie lub przygodowe, książki najczęściej przygodowe lub fantasy, manga to zależy mam i przygodowe, i fantasy, i romans, w gry nie gram, tylko w simsy i czasem danga, ale gameplay to horror, RPG lub przygodowe.

5. W jakim wcieleniu chciałabyś przeżyć jeden dzień?

Kot. I nic więcej nie mam do powiedzenia.

6. Liczba twoich obserwujących (obecnie) to?

23 jakimś cudem. A powiem wam, że to przyszło w dwa tygodnie. Miałam chyba zaledwie 4-5 obserwujących i nagle dwa tygodnie mijają i jest 23. Bardzo wam dziękuję za taki wzrost i naprawdę chce wiedzieć co sprawiło, że was tyle przybyło.

7. Twoja szczęśliwa liczba to?

W sumie nie mam. Lubię 8, ale nie powiedziałabym, że to moja szczęśliwa liczba. Można powiedzieć, że 2, tylko dlatego, że łatwo się przez nią dzieli i mnoży. XD

8. Jesteś w związku?

Nie. I na razie nie chce być, dla mnie to jeszcze za wcześnie.

9. Ile masz lat?

W tym roku (2022) skończę 15.

10. Co chciałabyś zwiedzić?

Nic :) Niespieszno mi, żeby wyjeżdżać gdziekolwiek. W sumie powiedziałabym nawet, że nie wiem.

Za chwile ostatnia (na ten moment) 

Dziki kot wychodzi z nory | czyli nominacje❌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz