Part-6 Our Secret...

635 39 2
                                    

Part 5......

D.o: nnty kejap ari tu aku ad nmpk Saeng keluar sorg tpi mse tu Jugak si Taemin tu pown tk de dlm kelas jangan2.....
Baekhyun:jangan2 ape.... Palli malhaeba....
Tao:bile ko nmpk Saeng Keluar sorg....
D.o: 2hari lps....

Flashback.... 2hari sebelum family meeting....

*****: Taemin-ssi.... Ad ape awk nk jumpe sye ni penting ke smpi kena pegi dkt belakg sekola....
Taemin:Naeun.... Saye ingat awk tk dtg tdi.... Saye panggil awk kt sini sbb sye tk nak oppa2 awk tau yg saye nk berbual dgn awk....
Naeun:owh tpi ape yg awk nk bual kn....
Taemin: Naeun kalo ad namja suke kn awk nk ke awk terima namja tu....
Naeun:tgk la kalo namja tu berusaha2 betul dan bole than dgn perangai Oppa2 saye .... Saye rse sye akn terima.... Waeyo Taemin-ssi....
Taemin:tk ad pape cume.....
Naeun:cume ape.. ???
Taemin menberani kn diri untk mengeluar kn ayat...
Taemin:Naeun-ssi saranghaeyo... Will u be my yeojachingu.....
Akhir nya Taemin pown mengeluar kn ayat tersebut... Terlopong mulut Naeun yg mendengar ayat tersebut.... Naeun tak sangka yg Taemin akn berkata seperti itu...
Taemin:Naeun-ssi gewncahan....
Naeun:Taemin ape awk ckp ni jangan nk merepekla....
Taemin: sye tk merepek sye serious nk awk jadi yeojachingu sye.... Saye sanggup berhadapn dengan Oppa2 awk.... Please beri saye ruang untuk mencintai awk....
Muke Naeun dh mula merah akibat perkataan itu....
Naeun: yes sye terima tpi dgn syart kalo dpn Oppa2 sye tolong jangan berckp atau senyum dgn sye... Sye nk hubungan ni rasia kite berdua je.... Bole....
Taemin: jadi awk setuju la ni..
Naeun cume tersenyum mengangguk malu... Taemin yg melihat reaction Naeun jugak tersenyum malu....
Taemin:Gomawo... Sbb sudi terima sye....
Akhir nya mereka bercinta secara senyap2 tanpa pengetahuan sesiapa pown di SMHIGH

Endflashback.....

D.o:tpi lps Saeng Mask aku tanye Saeng die pegi mane die kate die pegi toilet....
Kai:adoi.... Ko ni buat suspen org jer la....
Lay:D.o lain kali jangan fikr yg bukn2 ok...
D.o:Nae hyung mianhae hyung...
Naeun dn Omma kim pown dtg membawk mkn petng.... Merka semua pown stop kn meeting merka....

KEESOKANNYA DI SMHIGH....

Kai: Saeng ingat jgn layen sgt budk Taemin tu....
Naeun:Nae Oppa.... Ala Oppa ni ape la Taemin Opp... Naeun memati kn ucapn nya yg hampir menyebut perkataan Oppa... Kai,D.o dan Sehum mula rse pelik....
Sehun:Opp... Ape....???
Naeun memdiam kn diri nya buat sementara...
D.o:Saeng...???
Naeun: maksud saeng Oppss... Keja sekola Saeng belum Siap... Hah tu la yg Saeng nk ckp.... Lagi pown Oppa Taemin-ssi tk kn berani la panggil Saeng sbb D.o oppa kn sebelah Saeng...
Kai,D.o,dan sehun cume dia sahaja.... Dan memandang Naeun dgn pelik dan memandang Taemin dengan tajam....
Taemin yg perasan die sedg di perhatikn pura2 tak perasan dan smbung berbual dgn Suho dan Chen....

Waktu rehat....

Tao:argghh... Mne Saeng2 kite ni Tao dh lapr....
Changyeol:tu dh sampai pown Saeng2 kiter....
Sehun:hyung mianhae sbb lambt....
Kris:tk pe ni Saeng dgn D.O pegi mane....
Kai: Saeng kate nk pegi toilet.... D.o tk tau die keluar meluru jer...
Lay: D.o pown pegi toilet kot.....
Sehun:ye la kot... Dh la jom beli makn.... Oh ye Saeng ckp die nk mkn set B ari ni so paham2 la ye Hyung...
Onew: hurm... Ye la

Di belakang bangunan SMHIGH...

D.o:"mane mane saeng nk pegi ni toilet dh leps" bisikan hati D.O yg pelik mengekoi Saengnya dari tadi tibe2....
Naeun:Taemin Oppa....
Membulat mate D.o ape bile mendengar ayat tersebut.....
Taemin: hah dah smpi pown yeojachingu Oppa ni....
Lagi besar mate D.O ape bila mendengar perkataan "YEOJACHINGU".....
D.o: YEOJACHINGU.... Saeng dan Taemin dah Couple... Tak mungkin .... Bisikan D.o....
Naeun: Mianhae sbb lambat Naeun kena urus kn Oppa2 Naeun dulu.... (^_^)
Taemin: Gewnchana oppa paham...

Tibe2....

****: ape yg Saeng fikir kn ni....
Mereka terkejut apebile melihat D.O yg bersembuyi di sebalik tiang itu keluar dengan muka yg serious....

Naeun: OPPA......
Taemin:D.O-ssi....

D.o memandang muke Taemin dnga marah....

Bersambung.....

Don't Touch Our SaengWhere stories live. Discover now