Medya: Taylor Swift - Red
En sonunda evime gelmiş ve yaşadıklarımı saatlerce düşünmüştüm sanırım. Profesör Kim'in yaptığı imaya bir anlam veremiyordum açıkçası.
Ne biliyordu ki dün geceye dair?
Herkesin önünde yanıma gelip meraklı ve ilgili tavırlarıyla çoğunluğun dikkatini üzerimize çekmişti.
Kapalı olan telefonumu açma kararı verdiğimde gece yarısı olmuştu bile. Kafamı toparlamak için telefondan uzak kalmayı denemiştim. Tabii ki kafamı düşünerek toparlayamazdım.
Tanrım, eğer bir erkekle yattığımı öğrendiyse hayatım bitebilirdi. Öldürürlerdi beni.
Düşünmenin bir insanı bu denli yıpratacağını bilmiyordum bu zamana kadar. Genellikle çoğu şeyi kafama takmazdım ve düşünmeye gerek kalmazdı.
Bu ilkti.
Eğer biliyorsa ve gözleriyle gördüyse gay barında ne işi olabilirdi?
Evet buradan vurmalıydım onu. Konuştuğumuz zaman elimde olan bu tek kozu kullanmaktan büyük bir zevk alacaktım.
...
Sabah kalktığımda başımda duran Jimin'i kesinlikle beklemiyordum. Ah, yatağımın yanındaki küçük pufta yere boş boş bakan arkadaşımı gördüğümde ciddi anlamda korkmuştum.
"Jimin"
Kafasını kaldırmasıyla heyecanlı bakışlarını gözlerimle buluşturması aynı anda gerçekleşirken tatlı göründüğünü reddedemezdim.
"Jimin neden buradasın ve neden yavru kedi gibi bakıyorsun?" Yatağımın yanına gelmiş ve üzerime eğilmişti.
"Asıl sana ne demeli? Profesör Kim ile aranızda ne var? Hem o gece neler oldu? Hemen şimdi cevap bekliyorum." Sabah sabah henüz yüzümü yıkamadan sorguya çekilmek nasıl hissetirebilirdi?
"Hiçbirine cevap vermeyeceğim. Sen de meraktan kendini dağlara vur."
"Hadi ama en yakın arkadaşından ne saklıyorsun?" Ah, yavru bakışlarıyla yüzüme bakması hiç de adil değildi. Liseden beri arkadaştık ve bu bakışlarına dayanamayacağımı biliyordu tabii ki.
"Peki anlatacağım ama halletmem gereken şeyler var. Profesör Kim şu anda benim için büyük bir tehlike." Çattığı kaşlarıyla anlamsızca yüzüme bakıyordu.
"Seksi hocamızla aranızdaki bağı çözemesem de bu hoşuma gitti."
"Hadi git hazırlan bugün staj var."
Kafasını salladıktan sonra yanağıma bir öpücük kondurup aynı hızla odadan çıktı. Dış kapının sesini duymamla yataktan çıktım.
Sıradan bir gün olmayacaktı ki olmamalıydı.
Korktuğum kişi bunu öğrenirse mahvolurdum.
Herkesin ortasında söylemesinin sebebi belliydi. Benimle oyalanarak hata yapıyordu.
Hazırlanıp savaş alanına dönmüş evime bir bakış attıktan sonra çıktım.
Staj günleri yoğun geçerdi. Eh, stajyer doktor olmak kolay bir iş değildi. Üstelik hastanenin en yoğun bölümünde staj yapan bir stajyerseniz daha dayanılmaz bir yoğunluk ile baş etmek gerekiyordu.
Üniversiteye giriş yaptığımda arabasıyla ilgilenen Profesör Kim'i görmemle kaşlarımı çattım. Yalnızken konuşmalıydım yada tam tersine görmemiş gibi yapıp üniversiteme hızlıca girmeliydim. İkınci seçeneği seçip adımlarımı daha da hızlandırırken Kim'in sesini duymamla sessiz bir küfür etmiştim.
"Jeon, neden öğretmeninle selamlaşmıyorsun? Bu bir toplum kuralıdır."
Hadi canım! Ben bilmiyordum zaten toplum kuralı olduğunu (!)
"Öğrencilerine takıntılı olan bir hocayla selamlaşmak ne kadar doğru olur Profesör Kim?" Yüzündeki gülümseme aniden solarken bir sonraki hamlemi merak edercesine gözlerime bakıyordu. Zafer mutluluğuyla arkamı dönüp üniversitenin bahçesindeki merdivenlerden çıkarken hızlıca hastaneye gittim.
...
Hastalarla ilgilenirken son derece ciddi olurduk hepimiz ve o sırada önemli olan tek şey hastanın memnuniyeti olurdu bizim için. Başımızda dikilen Kim Taehyung hastamı düşünmemi engellerken her konuşmamda araya girmesiyle sinir katsayım artıyordu.
"Doktor Jeon bir dakikanızı alabilir miyim?" Hastayla ilgilenirken söyleyeceği şeyi merak edip arkasından ilerledim.
"Profesör Kim sorun nedir?" Alışkanlık haline getirdiği dilini çiğnemesini gerildiği anlarda yaptığını biliyordum ve yine aynısını yapıyordu.
"Jeon, sence de bana söyelemen gereken bir şeyler yok mu?" Tam beklediğim konuşmaydı.
Evet, şimdi onu köşeye sıkıştıracaktım
"Olduğunu sanmıyorum Bay Kim. İzninizle hastamın yanına dönebilir miyim?" Gözlerini kaçırırken hemen arkasında duran masaya oturmuştu.
"Seni gördüm Jeon bir adamla yattın." Doğru söylemeliyim bu kadar açık sözlü olmasını beklemiyordum.
"Elinizde kanıt olduğunu sanmıyorum Bay Kim. Hem sizi ilgilendiren kısım nedir? Üstelik gay barında olma nedeninizi merak ettim." Kasılan her bir mimiğini görebiliyordum. Kendimden emin konuşmam işe yaramıştı. Aniden yerinden kalkıp beni kapıyla arasına aldığında gözlerimi sonuna kadar açmıştım.
"Az önceki kendinden emin tavırları yine görmek istiyorum Jeon." Dudaklarıma attığı kısa bakış sonrası kapıyla arasında olan bedenimi serbest bıraktı ve arkasına bile bakmadan gitti.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything
FanfictionJungkook erkeklerden hoşlanan bir tıp öğrencisiydi. Taehyung ise Jungkook'un hocası... Duygulara anlam vermek bu kadar zor muydu? Jungkook'un gerçekleri farklıydı.