Într-o vara liniștită, Ciresarii, eroii noștri, stăteau linistiti la casele lor. Numai Lucia se dusese pana la tatal sau, doctor fiind, la spital.Pana sa vina Lucia, tatăl acesteia intrase într-o operație dificilă. Trebuia sa opereze copilul unui om nebun.
După operație, copilul ar fi intrat într-o coma pentru restrângerea puterilor. Dar tatal acestuia nu accepta si credea că doctorul este de vina pentru coma in care se afundase fiul său.
Tatăl băiatului, un om inalt, slab si tras la fata, ii promisese cu vocea șuierândă doctorului, ca ii va face rau. Dar acesta nu crezu.
Între timp aparu si Lucia. Cand o văzu, omul tras la fata o recunoscu imediat : fata doctorului.. ciresarul !
Acesta, după ce o analiză pe fata, pleca cu capul in pământ dar cu un zâmbet pe față care abia se observa.
Tatăl Luciei trebuia sa plece in strainatate, la mama ei, si vor lucra acolo ceva timp. Iar fata, ne mai fiind mica, se obișnuise să stea singura acasa.
Tot in ziua aceea, tatăl său plecă. Si rămăsese singura.
Vorbise cu prietenii sai Ciresarii, dar cam toti aveau treaba :
Tic si Maria erau la bunici ;
Victor era in strainatate ca in fiecare inceput de vacanta si se întorcea peste 3 zile ;
Ionel era cu Dan la verisoara acestuia ;
Iar Ursu... Nu avea nimic de facut, si iesi cu Lucia prin parc.
Aceștia se plimbau tinanduse de mana pe ascuns dar pe ascuns erau si ei urmăriți...
Ursu : parca am fi urmăriți. -zise cu zâmbetul sau natang de toate zilele-
Lucia : ti se pare. -zisese ea nepasatoare-
La o cotitură, Ursu văzuse ceva in spatele lui asa ca se intoarse cand nu o mai ținea pe Lucia de mana, cand deodată auzi un tipat in spatele lui...
☆VA URMA☆