HUZUR

324 17 1
                                    


"Seni seviyorum bay Kim"

Dudakları kıvrıldı ve aniden tekrar öptü beni ama bu sefer daha sert daha iştahla gözümün karardığını hissettim bu zamana kadar hiç böyle bulutların üstendeymişim gibi hissetmedim ve bu hissi asla bırakmak istemiyordum bırakmıyacaktımda...

~~~~~~~~~~~~~~~~

Uzun soluklu öpüşmemizden sonra ayrılıp odasındaki geniş koltukta yan yana uzanmış sarılmıştık hayliyle de çok yakındık gözlerime o kadar derin bakıyordu ki herşeyi unutturup esareti altına alıyordu.

"Kaç yıl kaç yıl bekledim kook"

"Bunu artık düşünme bak kollarındayım"

Evet kollarındaydım beni herkesten koruyacağına eminim ama hala güvende miyim bu belirsiz.

"Hep böyle uyusakya zaten doğru düzgün bir yerde yaşamıyorsun yanımda kal"

Aslında bunu isterdim çok hemde ama hala değişik hisler var içimde emin olmak istiyorum ona göre karr vermeliyim.

"Bunu bende çok isterim tae ama yanlızca bir süre daha böyle devam edelim."

"Olur sıkıntı değil artık benimsin ve kollarımdasın"

Beni göğsüne daha sıkı bastırdı saçıma narin narin öpücükler konduruyodu ve bu huylanmama sebep oluyodu her ne olursa olsun şu an onun kollarında uzun zamandır tatmadığım huzuru ve uykuyu çektim...

~~~~~

Gözlerimi sabaha araladım üstüm pikeyle kaplı yan tarafımda dün gece birlikte uyuduğum adamın boşluğu vardı sabah onu görerek uyanmak istemiştim oysaki.
Doğruldum müşteri sesleri gelmiyordu sanırım bugünde kapalı tutucaktı.

Kapı açıldığı anda kafamı ona döndürdüm elinde kahvaltıyı görünce geniş gülümsedim güldüğümü görünce oda bana gülümsedi ve yanıma oturdu.

"Dünde bir şey yemedin sana güzel bit kahvaltı yedirtmek istedim günaydın"

Çok ince düşünmüştü beni uyandırmadan kahvaltı hazırlamıştı değerli hissediyordum uzun zamandır yabancı olduğum his.

"Teşekkür ederim sevgilim, günaydın"

Kahvemi doldurup önüme koydu ben elimi atmadan o bana yedirmeye başladı şu anda tamamiyle kendimi bebek gibi hissediyordum.

"Tae yiyebilirim ben vazgeç şunu yapmaktan"

Diye mızmızlandım bu halime gülümsedi.

"Olmaz güzel bebeğime ben yedirmek istiyorum"

"Bebek değilim ben"

"Bebeksin benim güzel yüzlü tavşan bebeğimsin"

Ne kadar kendim yemeye başlasam bırakmıyor kendi yediriyordu çok mutluydum dün o anları yaşamamış gibiydim.

Odasında olan televizyondan bi kanal açıp adına bile bakmadığım yabancı dizi izliyorduk aslında televizyon mu izliyorduk birbirimizi mi belli değil o bana bakıyor ben ona bakıyordum.
Yüzünü yüzüme daha yakınlaştırarak konuştu.

"Rüya mı bu?"

"Değil sevgilim"

"Değil dimi cidden hemen bitmesini istemiyorum"

"Bitmiyecek korkma bu kadar artık yanındayım burdayım bırakmıyacam seni sende beni bırakma"

"Bu zamana kadar bırakamadım bundan sonra mı bırakıcam, asla"

Gülümsedim o çok güzeldi ettiği sözler kalbimi delip geçiyordu ona karşı bu kadar iradesiz olmak istemiyordum ama beni etkisi altına öyle alıyorki herşeyi unutuyordum.

"Şimdi ben artık istediğim kadar seni öpebilir miyim?"

"Sormana gerek yok sevgilim"

Dememle birlikte bir hışımla dudağıma yapıştı dolgun dudakları çıldırmama neden oluyordu.
Bir eli ensemde diğeri de yüzümü okşuyordu öpüşmemiz şiddetlenmişti dudağıma küçük ısırık bıraktığında inlemiştim bu onu daha deli etmişti elini yüzümden çekip götümü sıktı kendini tamamen üzerime koymuştu.
Düşünemez hale gelmiştik ikimizde daha fazlasını istiyorduk ikimizinde aleti sertleşmişti elimi göğsünden yavaş yavaş aletine götürürken bileğimden tuttu ve dudaklarımdan ayrıldı.

"Bunun olmasını çok istiyorum bebeğim ama şimdi yapmamalıyız"

Utanmak ve hayal kırıklığıyla dolan yüzüm düşmüştü çünkü istiyordum bana sahip olmasını.

"Hey düşürme güzel suratını artık benimsin sadece bunun için erken"

"Peki sevgilim"

"Alışamadım hala bi daha desene"

"Sevgilimmmm"

"Bi daha"

"Tae ergenlere benzedin şu an kes"

Kahkaha attı o kadar o kadar güzel gülüyordu ki cenneti sunar gibi bakmayı asla bıkmayacağım görüntüydü bu ve bende bir yemin ettim o an Kim Taehyung'un tüm gülüşlerinin sebebi sadece ben olacaktım...

FIRST GLANCE || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin