2. MOARTE?

34 1 9
                                    


După ce auzi tiparul, Ursu se întoarse si nu o mai văzu pe Lucia.. dar simti cum, un sac plin cu nisip ii cazu in cap, si adormi.

-peste o lună si jumatate-

ȘTIRI : de o lună și jumătate nu se mai stie nimic de CIRESARII cei MARI. Doi dintre cei mai buni CIRESARI au dispărut iar unii comentatori cred ca acestia au fost omorati.

Ceilalți Ciresari nici nu voiau să audă. Liderul lor, Victor, credea că aceștia sunt bine, în viata, sănătoși.. dar unde?..

Victor : unde ar putea sa fie? Unde?! Macar o urma daca am gasit, o pata de sânge, un cadavru.. ORICE !

Ionel : daca aveam cadavrul, nu mai aveam nevoie de altceva..

Victor : UN CADAVRU? ei sunt doi, Ionel.. doi... Daca am gasit numai unul.. ar fi tot o problemă... Si ajung sa ma contrazic pe mine..

Tic : dar pe Ursu.. cum l-au luat pe Ursu.... stiti doar cat de mare e, cât... NU STIU, EL NU S-AR FI LASAT LUAT ASA, PE SUS DE ORICINE ! .....imposibil..

Maria : nu stim ce sa mai credem... chiar că e imposibil.. mai ales în cazul lui Ursu.. un tip asa de mare, înalt..  bine facut.. sa dispară dintr-un parc si nimeni sa nu-l vada ?

Dan : sigur au vrut sa il ia doar pe unul din ei si cand au vazut ca sunt 2, i-au luat pe amândoi..

Victor : nu inteleg, Dan.. de ce vorbesti la plural.. crezi ca sunt mai multi hoti?

Dan : crezi ca un singur om il putea duce pe Ursu? Si plus Lucia....

Victor : teoria ta e..... chiar wow.. bravo, Dan... Nu esti prost degeaba..

Tic : VEZI?? NU-S SINGURUL CARE SPUNE ADEVARUL ATUNCI CAND TE FACE PROST, GRASULE !!! -zise țâncul blond in timp ce ii radea lui Dan in fata-

Maria : nu ar fi mai bine sa cercetăm locul de unde se presupune că au dispărut? Acolo, la cotitura blestemata ?

Victor : nu ne face bine sa mergem chiat in locul ala.. toti.. dar Tic..

Tic : ce e cu mine?

Victor : nu poti face un test de memorie cu prietenii tai care erau în parc atunci ? Stii ca te învitasera si pe tine dar erai la bunici..

Tic : SIGUR CA DA !!!! ESTI UN GENIU ! 

Dar nu mai auzea nimeni nici o vorba, toti il văzură pe Tic țopăind deodată spre poarta. Iar ținta lui era destinația mortii prietenilor săi. PARCUL.

☆VA URMA☆

~Ciresarii~ BUNCĂR ÎNFUNDATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum