Soğuk Algınlığı İşte

1 1 0
                                    

— Hadi ama cevap bariz bi şekilde b!
— Hayır Lamia cevap anahtarı e diyor daha kaç kere anlatayım?
—üff bıktım ben burda bırakalım nefret ediyorum yazım ve noktalama işaretlerinden. Hem hava çok soğuk ve ben açım hadi yemekhaneye gidelim.
— Lamia bu soğuk havada ne yapıyorsunuz böyle üşütüceksiniz.
— Haklısınız hocam ama rakipler soğuk hava dinlemez hem hedef boğaziçi hukuk dinlenmek yakışır mı bize!
— Aferin ama siz yinede içeri geçin.
— Tamam hocam hafta içi görüşürüz.

Saat 12:30 yukarı çıkmasam aslında yemekhanede daha rahat ders çalışırım odamın dağınıklığını şimdi halledemeyeceğim. Aha yakışıklı küçük ahçı. Keşke bigün yüzüne söylicem lan senin "çocuk sen çok yakışıklısın" dicem. Ama bunun için önce aramızda düzgün bir konuşma geçmeli:/
Her neyse ben akıllı bir öğrenciyim ders çalışmam lazım. Dibimde ki klimayı açsam bir şey demezler herhalde. Ahh ılık hava çok güzel. Hadi bakem matematik nası zorlayacaksın görelim.
Aha aha yakışıklı çalışan bütün yemekhaneyi temizledi şimdi buraya doğru geliyor. Sakin kalmalıyım sakin kalmalıyım ona bir şey belli etmemeliyim.
— Ya kusura bakmazsın umarım çıkardığım gürültü yüzünden sen de rahatsız oluyorsun odaklanamıyorsun.
Dedii! Bana dedii!
— Yok yok öyle düşünmene gerek yok cidden rahatsız olmuyorum hatta müzikle çalışmayı daha çok seviyorum ses rahatsız etmiyor yani sen devam et lütfen.
Tamam Lamia kapa çeneni artık çok konuştun. Huh işine döndü ve bir şey çakmadı. Neyse müzik açimde çocuğun içine otursun emin olsun(bu arada bu bi gerçek müzikle daha iyi netler çıkarıyorum.)
Aha şimdide büyük abi bana doğru geliyor. Acaba ne dicek? Merhaba Harun abi
— Merhaba Lamia kolay gelsin.
— Teşekkür ederim harun abi nasıl gidiyor işler
— İyi valla geçiniyoruz bizde. Neyse benim çıkmam lazım ama sen yarım saatte bir klimayı 5 dakikalığına dinlendir olur mu? Çok fazla açık kalınca bozulur idare bzize kızmasın, klimasız da kalmayalım.
— Tabi Harun abi sen hiç merak etme.

Vay bee 3.30 saattir burdaymışım ha. Bu rekor falan olmalı. Ahh burnum çok kötü sızlıyor.. Bir paket selpak bitirmişim meğer bu süre içinde. Umarım ciddi diildir. Neyse yukarı çıkamda gamzemle mlbb oynayam. Yakışıklı çocuk ne ara gitti ya üff. Neyse yarın geri gelicek sonuçta üzüntüye gerek yok. Aha gamze arıyor.
— Aloo, geldim geldim izin ver de azcık ders çalışayım Allahallah.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Herkese merhaba bunu ilk defa yapıyorum kusur bulursanız yorumlara çekinmeden yazın lütfen. Yeni bölüm kafamın içinde klavyeye dökülmeyi bekliyor...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NEFESİM OLDUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin