19. "Сложно е"

578 15 5
                                    

Най-накрая беше последният учебен ден. Някак си издържах през годината и завърших успешно гимназията. Макар и да бях изпълнена с вълнение, за съжаление днес е петък, а Сойер си тръгва в неделя. Тази невероятна седмица се оказа не толкова приказна.

След като се прибрах от училище с моя годишник, пълен с подписи от хора, които вероятно ще забравя, седнах на дивана. Сойер слезе малко след това, така че решихме платонично да гледаме телевизия заедно. Той спомена, че Райън е бил затворен в стаята си цял ден и не е искал да излезе. Помъчих се да измисля решение за неговото затруднение, но в крайна сметка няма нищо по-добро от това да приеме студената тежка истина.

Чух звънеца на вратата и погледнах към Сойер, който беше толкова удобно опрян в купчината одеяла.

"Аз ще отида"-скочих и се приближих до вратата.

През прозореца видях Джейкъб да стои отвън, носейки раницата си. Навярно идва от училище. Отворих му и го поканих да влезе. Върнах се в хола и Сойер с любопитство надникна да види кой е почукал на вратата преди малко. Преди да успея да позволя на Джейкъб да каже нещо, бързо го хванах за ръката и го издърпах нагоре. Изглеждаше сякаш Сойер щеше да се изправи, но не го направи, понеже се втурнах с Джейкъб към стаята си. Дръпнах го и затворих вратата след нас.

"Защо си тук?"-попитах.

"Аз просто дойдох да поговорим. Исках да знам какво щеше до ми кожеш в училище"-обяснява той задъхано
от бягането, което току-що направихме.

Отблъсквам се от вратата и тръгвам към прозореца си, играейки с връзките на тъмносинята си горница.

"Не беше важно"-казвам аз.

"Хайде де"-усещам как се приближава към мен.

"Просто го забрави, честно казано всичко е наред"-обръщам се към него.

"Холи-"

"Джейкъб, съжалявам. Оценявам, че измина целия път до тук, но в момента е наистина лош момент. Иска ми се да можех да ти кажа, но не мога да рискувам"

Той се приближава, хващайки ръката ми в своята.

"Можеш да ми се довериш, аз просто... искам да съм тук за теб, защото... харесвам те Холи"-той смръщи нос за секунда, потресен от собствените си думи. Имам чувството, че вероятно е казвал това на милион момичета, но по някаква причина му вярвам.

My Brother's Best Friend / Най-добрият приятел на брат ми/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora