Šerif v Dallasu (minulost)

75 5 0
                                    

A on to pochopil. Sebevědomí mu stoupalo a stýkal se s upíry starší než já. Po něčem toužil a já věděl po čem. Chtěl vyhledat upíra, který poslal na jeho rodinu smečku vlkodlaků. Kdyby ho našel tak ho zabije. Naštěstí dosud nenašel.

Potom si nás všimli lidé a ze strachu nám dali práva, bary, soudy, noc. Také pro nás, s naší pomocí, vynalezli sintickou krev. Některe dámy se nám začaly prodávat jako upíří děvky.
V té době jsem se seznámil s pár upírama, abych mohl usilovat o místo šerifa v Dallasu. Prodal jsem pár svých a Ericových domů významným upírům a sám šel bydlet za Ericem. Za peníze jsem koupil bar ve Shreveportu, Ericovy jsem to neřekl. Pár týdnů a Eric byl jmenován šerifem 5. oblasti Lousiany, takovou náhodou Shreveportu. Jako dar k jmenování jsem mu dal ten bar, pojmenoval ho Drákuland. Pár dnů po Ericovy jmenovali mě šerifem Dallasu. Byl jsem šťastný. Prodal jsem i zbylé domy a za výdělek jsem začal s výstavbou luxusního hotelu pro upíry. Stavby se táhly celý rok a mezitím jsem stačil zase něco nahrabat. Nádhernému hotelu jsem nechal udělat zábranu proti slunci, aby se tam mohli upíři pohybovat i ve dne. Na svou oblast jsem byl a budu pyšný.

Vše ale pokazil ten pitomí Steven Newlin, posel slunce. Jeho proti upíří církev mi lezla na nervy. Tak jsem si řekl, že se je pokusím přesvědčit.
A dopadlo to takhle.

,,Toto je můj příběh." Zakončil jsem vyprávění.

True blood: GodrikKde žijí příběhy. Začni objevovat