Tic se dusese în parc, la rugămintea lui Victor, asa ca isi cauta prietenii care stia ca se aflau în parc acum o luna si jumatate.După ce ii găsi, ii luă tare de la început.
Tic : hai sa facem un joc de memorie. Incepem cu un potential Ciresar. Ionuuuuț.
Ionuț : eu nu am facut nimic..
Tic : am zis eu ca ai facut ceva? Tu doar taci cat timp vorbesc eu, iar dupa, răspunzi la ce te-am întrebat.
Facu o mica pauza, si începu :Tic : fi atent ! Acum o lună și jumătate...pe ce banca stateai.. stii... atunci când m-ai invitat si pe mine sa vin. In ziua aia !!
Ionuț : pe banca asta, unde sunt acum. Banca din fata ta.
Tic : am inteles... si..
Nu mai apuca sa isi termine fraza ca fusese întrerupt de Ionuț :
Ionuț : stiu ce vrei sa faci. Un joc de memorie. Dar stiu si la ce iti trebuie, ca tu nu faci jocuri din astea oricum. Noi nu am vazut cum au dispărut Lucia si Ursu. Ne pare rau..
Tic : mhm.. sunteti deștepți vad.. bine, mersi oricum..
După vreo jumatate de ora, Tic se întorsese acasa, unde mai era doar sora sa nesuferită.. Maria..
Tic : unde sunt ceilalți?
Maria : au zis ca ar fi mai bine sa se odihneaca decat sa te astepte pe tine o zi intreaga, dar de ce ai venit asa de repede?
Tic : nu stie nici unul nimic... Nu mai avea rost sa stau.. si.. m-am intors...
Maria : in ritmul asta nu ii vom mai gasi niciodata, sa fi sigur !
Tic : eu m-am gandit la ceva... ar fi bine sa ii chemăm si pe ceilalti sa le spunem.
Si asta se intampla. Tic in chemase si incepu sa vorbeasca :
Tic : eu as vrea sa o luam logic..
Dan in întrerupse : logic am luat-o pana acum, faci misto de noi?
Tic : a facut Dumnezeu misto de tine. Taci si asculta.
Facut o pauza sa isi dreagă vocea si incepu :
Tic : trebuie sa cautam suspecți.. trebuie sa ne gandim.. cine, de ce si pentru ce avea nevoie de Ursu sau de Lucia..
Victor : bravo Tic, dar mai e ceva. Si a mai spus unul dintre noi asta. Hoțul.. Sau hoții.. au avut nevoie doar de unul, si cand au vazut ca sunt doi, nu aveau cum să riște..
☆VA URMA☆