4. UNA NOUA.

21 1 5
                                    


După ce statură putin pe gânduri, Ciresarii se duseseră la locul de unde se presupunea că au dispărut prietenii lor. Acolo, au intalnit o fata draguta care stătea pe o bancă citind o carte.

Tic nu o mai văzuse pana atunci asa ca, voia sa se duca langa ea, sa o întrebe cine e.. dar fusese oprit de Dan care il luase de mânecă.

Dan : nu avem timp de vorbit cu fetele, Tic.

Tic : si tu care vorbesti cu soru-mea si inca nu te-am zis lu tata, trebuia sa imi mulțumești. Vreau a vorbesc si eu cu ea, nu vezi ce drăguță e ?

Victor : ati terminat de discutat? Avem treaba. Trebuie sa ne uitam prin jur.

Maria : lasa-i sa faca ce vor, oricum nu ne ajuta prea mult. Si oricum, poate stie si ea ceva..

Victor : bine.. duceti-va si vorbiti cu fata aia, poate aflați ceva..

Tic era foarte fericit.. dar si trist ca trebuia sa vina si Dan cu el.

Tic o salutase pe fata aceea draguta si se așezase langa ea, iar Dan rămăsese in picioare in dreapta băncii.

Tic : nu te-am mai vazut pe aici... cum te cheamă?

Bianca : eu sunt Bianca, dar imi poti spune Bya.. m-am mutat acum două luni prin apropiere..

  Dan : esti foarte draguta..

Tic : dar ea nu poate spune acelasi lucru si despre tine.

Bya radea.. ce sa faca...

Bya : ati venit sa va uitati la locul de unde au dispărut cei doi Ciresari?

Dan : da, pentru ca vrem sa ii găsim.

Tic : dar taci putin draga, vorbesc eu acum. Da, am venit sa analizăm putin zona. Si noi suntem Ciresari.

Dan isi puse mana in cap si pleca spre ceilalți.

Bya : interesant, imi pare bine sa va cunosc.

Tic : mie imi pare si mai bine. Unde ai zis ca te-ai mutat?

Bya : sincera sa fiu, nu stiu bine numele străzii, dar stau lângă domnul Andreescu.. Daca il stii..

Tic : cum sa nu il stiu? Tot orașul il cunoaste.. are niște probleme la cap.. sau... E nebun, ce sa mai.

Bya : chiar e, nu te contrazic... chiar luna trecută auzeam sunete din casă sa.. habar nu am ce se intampla cu el de la o vreme.. de cand i-a operat doctorul ala bun din oraș copilul si i l-a băgat în comă, nu mai e in toate mințile..

Tic : de parca inainte era... dar ma bucur ca mi-ai dat o informație foarte buna.. eu trebuie sa plec, dar singur ne mai vedem..

Ciresarii nu găsiseră nimic la locul "faptei" dar Tic veni cu cea mai bună informație.

☆VA URMA☆

~Ciresarii~ BUNCĂR ÎNFUNDATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum