Tic se dusese la prietenii săi si le spusese tot ce aflase de la Bya.. dar Victor voia sa o mai întrebe ceva pe fata dar aceasta parca se inmultise in 3 minute, maxim... mai apăruseră doua fete langa ea..Băieții isi făcuseră curaj si pasiseră primii in fata domnișoarelor.
Dan : sunteti foarte drăguțe..
Tic : vezi despre cine vorbesti !
Dan saracul, vorbea despre fata din mijlocul băncii, o fata asa de drăguța ca ii furase ochii...
Dan : din te cheamă? -zise el cu sclipiri in ochi-
Sara : ma cheama Sara.. Si stiu deja cum va cheama pe toti, am un al treilea ochi.
Oana : ne-a spus Bya cum va cheama.
Sara : imi distrugi vraja..
Bya : daca ar si exista vraja asta a ta..
Si liderul Ciresarilor.. Victor.. pusese ochii pe o fata.. Oana.. nici nu mai știa ce sa zică.. nu mai știa ce să o întrebe pe Bya..
Bya : ele sunt prietenele mele cele mai bune. S-au mutat si ele cand au aflat că ma mut eu, sunt vecina si cu ele.
Victor : apropo de vecin...
Bya nu-l lasa sa termine : stiu ca v-a spus Tic ce a vorbit cu mine, era si logic. Vecinul meu, domnul Andreescu e foarte ciudat.
Victor : toata lumea il stie pe domnul Andreescu dar puțini știu unde locuiește acesta...
Oana : daca ati vedea ce casa mare are... Cu pădurea in spate.. arata magnific..
Maria : ne imaginăm că arata bine, dar nu stim nimic despre el.. tot orașul stie ca e doar nebun, atât. Vrem să știm mai multe despre el..
Bya : credeți că el i-a rapit pe prietenii voștri?
Ionel : pai gandeste-te putin..
Tic : lasa, nu va mai gânditi ca va spun eu. Domnul asta, Andreescu a vrut sa se răzbune pe doctor ca i-a băgat copilul in coma, si i-a rapit si lui fata. Nu a găsit alta zi a o răpească decat ziua în care se plimba cu Ursu aici, in parc.. Si nu avea cum sa il lase pe Ursu sa spuna totul la poliție sau cine stie cui, asa ca l-a luat si pe el sa isi ascundă urmele.
Tic vorbea aproape singur... Ciresarii cunoșteau povestea, nu erau prea atenti.. adică, Victor si Dan nu erau atenti.. se uitau numai la Oana, respectiv la Sara care ascultau povestea interesanta..
Ce puteau sa mai faca fetele in cazul asta?
Ele s-au hotărât să îi ajute cu ce se putea, dar trebuiau sa plece in momentul acela, deoarece sa făcuse tarziu si intarziau la cina..
☆VA URMA☆