15.

1.3K 273 4
                                    

ෆස්ටේඩ් රෑම් එක ඉස්සරහා ඉදලා හෙම්බත් උන ජංකූක් එතනින් ඉද ගද්දි ඇනබෙතුත් එතනට ආවා.

" බය වෙන්න එපා.. ටෙයොංග් ට ලොකු ප්‍රශ්නයක් නැතිව ඇති..." ඇනබෙත් ඒම කියලා ජංකූක් ගෙ උරහිසට තට්ටුවක් දැම්මා.

" අනේ... එයාගෙ පපුව ගාවින් කැපිලා ගියා නේද...." රෝස් මුණ අත් වලින් වහගෙන කියන්න ගත්තා.
ජංකූක් කේන්තියෙන් ඒ දිහා බැලුවෙ රෝස් ටෙයොංග් ගැන කියනවට එයා පොඩ්ඩක් වත් ආස නැති නිසයි.

ඒත් එවෙලෙ ජිමින් එතනට දුවගෙන ආපු නිසා කට්ටිය ඒ පැත්තට අවදානෙ දුන්නා.

" ටෙයොංග් හොඳන් නේද... " ජිමින් ආපු ගමන්ම ජංකූක් ගාවට ගිහින් ඇහුව.

" ම්.. ඒක නෙවෙයි. ඒ මිනිහාව අල්ල ගත්තද...." ජංකූක් බැරෑරුම් විදිහට මුණ හදං ජිමින් ගෙන් ඇහුවා.

ජිමින්ගෙ මූණ වෙනස් උනා.. ජංකූක් ට තේරුනා වෙලා තියෙන දේ..

" අනේ කුකී... ඒ මිනිහා සෑහෙන්න වේගෙන් දිව්වා.... ගාඩ්ලාත් පස්සෙන් ම දිව්වා... ඒත්.........."

" ම්.." ජිමින් දුකින් කියාගෙන යද්දි ජංකූක් පිටට තට්ටුවක් දාලා කමක්නෑ කියල ඇගෙව්වා.

" ඒ මිනිහා කොමද යුනිෆොම් එකකින් හිටියේ..." ඒ රොස්..
" අනිවාර්යයෙන්ම හොරකං කරගන්න ඇති ඉතින්. ඕක මොකක්ද... " ඇනබෙත් රෝස් දීහා බලන ගමන් කීවා.

" ම්.... " ජිමින් ඉක්මනට අත දික් කලේ ෆස්ටේඩ් රෑම් එකෙන් එලියට ආපු ඩොක්ටර් දිහාවටයි.

කට්ටිය ඔක්කොම ඒ දිහා හැරිලා බලද්දි ජංකූක් ඉක්මනට එතනට දුවගෙන ගියා.

" බය වෙන්න එපා.. ඔක්කොම හරි...
හොඳ වෙලාවට ඒ තරං ගැබුරට කැපිලා තිබුනෙ නෑ....." ඩොක්ටර් ඒම කියනකොට ජංකූක් ලොකු හුස්මක් ඉහලට ගත්තා..

" මං ප්ලාස්ටර් කරලා තියෙන්නේ... හැමවෙලාවෙම ඒක පිරිසිදු කරන්න ඕන.... එතකොට ඉතින් ඉක්මනට පේශන් සනිප වෙයි..."
ඩොක්ටර් හිනා වෙලා කියද්දි හැමොම ඔලුව නවලා ආචාර කලා.

" තැංක්යූ සෝ මචි ඩොක්ටර්.... " ජංකූක් ආයේම කිව්වා.

ඩොක්ටර් එතනින් යන්න ගියාම ජිමින් පැනගෙන ඇතුලට යන්නයි ගියේ. ඒත් ජංකූක් එයාව නතර කලා.

Golden Blood [ Taekook ] ✅ Onde histórias criam vida. Descubra agora