Ağlayarak çıktım mekandan. Bir taksi çevirdim. Eve gidiyorum. Asya'yı da bıraktım oracıkta. Sonra alırım gönlünü onun. Nasıl olur ya nasıl? Nasıl bağlandım ben ona? Nasıl yaptı bunu bana? Neden oynadın Berk duygularımla?
Taksici amcam da sağolsun açtı duygusal bi şarkı depresif depresif gidiyorum evime.
Taksi evin önüne yaklaştı, müsait bir yerde inmek istedim ve ücretini ödedim. Arabadan indim ve karşımda onu gördüm. Nasıl yani? Ne çabuk geldi buraya?? Evimin adresini nasıl öğrendi ki?!
Yavaşça yanından geçmeye çalıştım aynı anda gözümdeki yaşı silerek. Kolumdan yakaladı beni.
"Helen, öncelikle beni dinle. Gitme. O gördüğün kız benim öz kız kardeşim Berrin'di. Ben kimseyi aldatmam bunu o kafana sok. Berrin yurtdışından geldi yanıma. Tabi ki elini tutacağım kardeşimin çok özlüyorum onu. Çıkardığın bu rezillik nedir? Seni dinliyorum."
Yerin dibine girdim dibine ne dicem ben şimdi ona ?
"Nerden bilicem ben senin öz kız kardeşin olduğunu? Belki değil ve hala manipüle etmeye çalışıyorsun beni?"
"Ya Helen aile nüfus kaydını mı getireyim sana? Ne demek istiyorsun? Ben bu kadar güven eksikliği olan biriyle yapamam. Çok agresifsin ayrıca, hal ve hareketlerin ilerde önünü kesebilir. Kendini biraz toparla."
Dedi ve motoruna doğru yöneldi. Motoruyla gelmiş ve Asya da onunla beraber gelmiş. Demek ki böyle bulmuş adresimi...
"Berksan?.."
Dönüp bakmadı arkasına seslenmeme rağmen. Çok kızmış olmalı. Asya yanıma geldi.
"Naptın kızım sen, cidden delisin. Deli günlerini özledim derken bunu da kastetmemiştim doğrusu.""Asyacım, biraz dinlenmem gerekiyor yarın detaylı konuşabilir miyiz?"
"Tamam canım, geçiyorum ben de evime yarın ara mutlaka olur mu?"
"Arayacağım aşkım uyanınca, yarın okul yok zaten biraz fazla uyuyabilirim."
"Tamam görüşürüz."
"Görüşürüz"
Biraz kucaklaşmadan sonra en sonunda ayrılabildik canım arkadaşımla. Eve girdim bizimkiler evde yoklar bugün. Odama geçip çantamı ve ceketimi fırlattım bir kenara. Mutfağa gittim ve bir bardak su doldurdum.
Güzel bir soğuk su içerek yaptığım hatayı sindirmeye başladım. Kanepeye oturdum daha sonra uzandım üzerime bir şey örttüm.
Yaptıklarımdan çok pişmanım allahım ben ne yaptım böyle. Berksan'ın elini tuttuğu kız BERRİN yani öz kardeşi.
İnanamıyorum kendime ya bu hataya nasıl düştüm ben. Bu hatamı nasıl düzelteceğim şimdi ben?Güzel bir klasik müzik açtım. Dinlerken uyuyakalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUNA TESLİM
Storie d'amore2015 yılında lisedeyken, kendi yaptığı hata yüzünden, aşık olduğu Berksanın gitmesine sebep olan Helen, 2022 yılında Berksan ile karşılaşır