A kezdetek

37 3 0
                                    

Egyik nap a Hyugák birtokáról egész hangos veszekedés hallatszot. Hyuga Neji és Hyuga Hiashi veszekedttek. Mivel Hinata a közelben volt ezért hamar a helyszínre ért. Mikor a lány a nevét hallotta a veszekedésben teljesen elsápadt végre azt hitte elég erős hogy az apja is észre vegye de helyete csak rosszabb lett. Neji észrevette Hinatát aki akkorra már sirva elfutott . Neji rá üvöltött a lány apjára : LÁTOD MIT TETTÉL Hinatának igaza volt te tényleg egy rossz apa vagy...

Neji is elment Hiashi magába nézett és látta mit tett tudta hogy ezt már nem tudja megoldani. Hiashi elment hogy otthon tudjon beszélni lányával Hinatával,de mikor hazaért másik lánya Hanabi állt az ajtóban és látszott rajta hogy nem kicsit dühös. Hanabi mögöt ott állt a síró Hinata is. Az apa már ment volna oda Hinatához bocsánatot kérni de Hanabi így szólt apjához: Ezek után még a szemébe mernél nézni... HOGY MERTED EZT MEG TENNI TE..te..t-te...szörnyeteg...

*Hiashi gondolata*
Én..én szörnyeteg mi történt velem mit tetem és miért.. * esébe jutt mittet* nem ez nem lehet ezt én tetem volna hogy lehetek ilyen szörnyeteg...

És enyi lett volna ez első rész tudom elég rövid de na így alakult sorry
Nem volt ötletem h mivel zárhatnám a storyt csak erre volt hehe

Ui.: bocsi hogy ha a folytatásra sokat kell várni csak azér mire kitalálom h mi legyen benne az egy kis idő hehe

A hyugák titkaWhere stories live. Discover now