Canlarım hikayemizi beğeniyorsanız lütfen arkadaşlarınızla paylaşın.Yorum ve oylarınıza ihtiyacımız var şimdiden teşekkürler :)
-SUSUDİBölüm parçası "Toygar ışıklı/Ben kötü biri değilim"
Hıçkırıklarım beni ele verirken susturamıyordum kendimi.Derin derin nefes aldığını duyuyordum biraz sonra sertçe
"Kes zırlamayı" dedi.
"Senden nefret ediyorum" dedim iç çekişlerimin arasından.
Tepki vermeden arabayı çalıştırdı.Yol boyunca iç çekişlerim ve hıçkırıklarım yankılanmıştı arabada o ise hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu.
Yalının önüne geldiğimiz de arabayı durdurdu ve yüzüme bile bakmadan
"Defol"
Dedi bu sözü bende tekrar ağlama hissi uyandırsa da sessizce arabadan indim.Bu halde kimseye görünmek istemiyordum eve girdiğimde yardımcılardan biri beni görünce hızlıca yanıma gelip
"Nefes hanım iyi misiniz?" Dedi korkulu bakışlarıyla.
"Bir şeyim yok Aslı ben odama gidiyorum Nergis anne sorarsa uyuduğumu söyle odaya girmesinler tamam mı ?"
Aslı tembihlerim üzerine başını sallayıp yanımdan ayrıldı.Merdivenleri güçlükle çıkıp odama girip kendimi serin çarşafın üzerine bıraktım.
Bugün olanlar aklımda tekrar canlanırken bir ağlama kriziyle daha uykuya daldım.
Uyandığımda hava kararmıştı.Bir süre yatakta tavanı seyrettikten sonra çalan telefonla yataktan doğruldum.Arayan Denizdi.
"Efendim?" Sesimin iyi çıkması için çaba sarfediyordum.
"Nasılsın hayatım? Alışveriş nasıldı?" Diye sordu Deniz her zaman ki enerjikliğiyle.
"İyiyim sen ?" Alışveriş kısmını duymamazlıktan gelmiştim.Mümkünse o anları hafızamdan silip atmak istiyordum.
"Bende iyiyim acil bir işim çıktı şirketle ilgili bu gece eve gelemeyeceğimi söylemek için aradım"
"Peki tamam" diyip telefonu kapattım.
Kendimi tekrar yatağa atıp biraz daha oyalandıktan sonra kalktım.Tüm günü odada geçirdiğim için gerçekten bunalmıştım.Hava almak için balkona çıktığımda güzel bir manzarayla karşılaştım.Neden daha önce balkona çıkmamıştım diye düşündüm kendi kendime,insanı rahatlatan bir yanı vardı.
Kulaklıklarımı takıp müziğin sesini sonuna kadar açtım...
*
Senelerdir fark etmeden mecburiyetler biriktirdim
Kopamadım hiç birinden kimse kırılmasın istedim
Üzerine eklendikçe daha da zor geldi günler
Bazen yalan söyledim
Bazen doğruyu seçmedimAma konuşunca kendimle aslında ben kötü biri değilim
Bazen yalan söyledim
Bazen doğruyu seçmedim
Konuşunca kendimle aslında hiç kötü biri değilimBen kötü biri değilim
Sadece sessizliği bilirim
Kaç kelime kaldı ki içimde bana ait, iyiye dair
Ben kötü biri değilim
Sadece sessizliği bilirim
İnan ki çok kelime bulurum içimde bana ait iyiye dairHep içimden geldiği gibi yaşadığımı söyledim
Aslında çoğu zaman ben içimde neler biriktirdim
Üzerine eklendikçe daha da acıttı tüm dertler
Mutlu sansınlar istedim
Bazen üzüntümü gizledim
Konuşunca kendimle aslında ben kötü biri değilim
Mutlu sansınlar istedim
Bazen üzüntümü gizledim
Konuşunca kendimle aslında hiç kötü biri değilimBu benim sıfırı kaçıncı tüketişim
Bilen biliyor ya ben hiç bir zaman mutlu değildimBen kötü biri değilim
Sadece sessizliği bilirim
Kaç kelime kaldı ki içimde bana ait, iyiye dair
Ben kötü biri değilim
Sadece sessizliği bilirim
İnan ki çok kelime bulurum içimde bana ait iyiye dair*Bu şarkıyı seviyordum beni anlatıyordu.Ben kötü biri değilim..
Bahçenin kapısından giren Savaşı ve yanındaki sürtüğü fark etmemle sebebini bilmediğim bir şekilde canım yanmıştı.
Kulaklıklarımı çıkarttığımda bahçede yankılanan kahkahaları doldu kulaklarıma.Sarhoş olduklarını yürüyüşlerinden anlıyordum ara sıra durup öpüşüyorlardı midem bulanırken daha fazla izlememeye karar verdim.Kulaklıklarımı tekrar takıp neşelenmek adına hareketli bir şarkı açtım.Umrumda değildi istediğini yapabilirdi bunu önemsemem saçmalık olurdu.
Gecenin ayazı iyice kendini gösterirken kollarımı göğsümde birleştirip ısınmaya çalıştım.Bir süre daha balkonda durduktan sonra içeri girmeye karar verdim.
Perdeyi araladığımda gördüğüm şey üzerine nutkum tutulmuştu.Bir süre onları izledim Savaşın kızı nasıl yatağıma yatırdığını üstündekileri çıkarmaya çalışırken bir yandan da kızın dudaklarını sömürüşünü.Konuşamadım sadece izledim.
Savaş ellerini esmer kızın bacaklarında dolaştırırken kız iniltiye bacaklarını araladı.Daha fazla dayanamıyordum konuşacak gücü kendimde bulduğumda içeri girip
"Ne yapıyorsunuz siz?" Diye bağırdım olabildiğince yüksek sesle.
Kız beni görünce hızlıca üzerine toparladı Savaşsa ifadesizce yüzüme bakıyordu.
"Ne işin var senin burada?"
"Burası benim odam gerizekalı"
Savaşın kaşları çatılırken kızı kolundan tutup odadan dışarı attı.
"Sen.Her seferinde eğlencemi bölüyorsun" diye tısladı.
"Eve sürtüğün tekini getirdiğin yetmiyormuş gibi bir de benim odamda,benim yatağımda,benim çarşaflarımda becermeye kalkıyorsun" onun aksine ben bağırarak konuşuyordum.
Söylediklerim üzerine üstüme yürümeye başladı.Geri geri adımlar atarken sırtım soğuk duvarla buluştuğunda köşeye sıkışmıştım.Altında sadece bir pantolonla durması hormonlarımı devreye sokmuştu.
Geniş omuzları,sırt ve karın kaslarıyla mankenleri aratmayan bir vücuda sahipti.Aramızdaki mesafeyi iyice kapattığında içimdeki adrenalinle nefes alış verişlerim hızlanmıştı
"Burası benim evim ,senin odan olması hiç birşeyi değiştirmez." Dedi.
İçmişti.Burnuma dolan sigara,alkol ve tarif edemediğim o bambaşka kokunun karışımı çok güzeldi.Daha fazla etkilenmek istemiyordum, onu itmeye çalıştığımda bileklerimden tutup sertçe başımın üstüne birleştirerek buna engel oldu.
Başını boynuma yaklaştırdı ve dudakları tenime değerken
"Güzel kokuyor" diye mırıldandı.
"Ne yaptığını sanıyorsun bırak beni" dediğimde hızlıca bacaklarımdan tutup belinde birleştirmemi sağladı.Yatağa yöneldi.Beni yatağa yatırdıktan sonra kendide üstüme eğildi.
"Savaş lütfen yapma sarhoşsun" dedim titreyen sesimle.
Oysa beni dinlemek yerine dudaklarıma eğildi.Öpeceğini anladığımda başımı yan çevirdim bu seferde boynumu öpüyordu.Isırıkları emmeleri ve öpüşleri arasından ağzımdan bir inilti kaçtığında kendime lanet ettim.
O kadar yalvarmama rağmen yapmıştı.Sonunda başını kaldırdığında tam gözlerimin içine baktı.
"Sana bana bağırma beni sorgulama demiştim hatırlıyor musun" diye sordu.Benimse şu an tek düşündüğüm o kızı öptüğü dudaklarıyla bana yaptıklarıydı.İğrençti.
"Bu sana ufak bir uyarıydı bir dahakine bu kadar yumuşak davranmam" diye devam etti.
Cevap vermiyordum.
Üstümden kalkacağı sırada tekrar eğilip bu sefer göğsüme daha yakın bir yere bir kaç öpücük bıraktı.
"Ve bu da eğlencemi böldün için" diyip odayı terk etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK
ChickLit''Ben sana yasağım'' Dedim içimdeki hayal kırıklığı sesime yansımıştı.Neden daha önce çıkıp gelmedi ki,neden önce o sarılmadı ,neden önce o öpmedi beni. Gözleri kahverenginin en güzel tonuna sahipti, kıvrık kirpikleri arasından doğrudan gözlerime ba...