8. UN SARUT ?

16 1 6
                                    


După calmarea furtunii, Ciresarii se rentalnisera cu fetele in parc, dar Maria si Ionel nu mai veniseră, ei voiau să se informeze despre Andreescu, asa ca au ramas acasa.

Un prilejiu bun pentru, Tic, Dan si Victor sa le aduca cate o floare fetelor. Se vorbisera dinainte.

Tic cumpărase niste trandafiri albi pentru Bya, Dan niste trandafiri rosii pentru Sara si Victor nu mai găsise trandafiri ca ii luaseră ceilalți pe toti... Si ii luă Oanei un buchet de lalele..

In parc, baietii cam inrositi la fata isi daruisera cadourile domnișoarelor iar acestea, acceptara cu drag.

Bya : nu cred ca trebuia sa va deranjați..

Sara : lasa-i draga. Bine ca v-ati deranjat, baieti. Sunt bune florile.

Dan : sunt bune sa le dai caprelor de mancare flori.

Tic : te spun eu lu soru-mea ca ai zis de ea ca mănâncă flori.

Victor : o iei cum vrei Ticule.. 

Tic : da dar...

Tic nu mai apuca sa zică ceva ca se pomenise cu Bya in fata lui apropiindu-se mai mult si mai mult. Iar deodată, aceștia se sarutara iar baiatul blond era rosu din cap pana in picioare..

Sara : da ce ma, eu sunt mai proasta? -dupa ce isi termina fraza, il lua pe Dan de dupa cap, apropiindu-l de ea, si-l sărută-

Victor : hai ca tu nu esti cea mai proasta. -spuse el uitandu-se la Oana iar dupa sărutând-o înroșit-

Bya : haideti sa ne revenim.. Nu suntem aici pentru asta ! Am aflat ca am luat-o pe drumul gresit data trecuta, de aceea nu am gasit cabana. M-am interesat si acum stiu drumul.

Sara : macar nu mai suntem prosti..

Tic : atata timp cat e Dan cu noi.. nu putem spune ca ne-am deșteptat cu ceva..

Dan : ce amuzant esti tu.. rad eu si poporul la gluma asta.

Sara : eu nu am ras, si fac cat tot poporul.

Dan : nu te contrazic.

Victor : ia fata mai ! Haideti sa mergem dupa ceilalți si sa pornim spre cabana.

După ce se strânsese toata gașca pornisera in pădure, spre cabana.

Oana : o luasem exact in opusul cabanei prima data. După cum presupunem noi.

La vreo 500 de metri de la intrarea in padure, se vedea un acoperiș de lemn.

Victor : cum de nu l-am văzut din prima ????

Sara : nu stiu, dar macar acum stim unde e. Yay..

Tic : haideti sa mergem, nu mai are rost sa stam degeaba asa. Cine stie ce s-a întâmplat cu Lucia si Ursu..

☆VA URMA☆

~Ciresarii~ BUNCĂR ÎNFUNDATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum