Capitolul 9

43 2 0
                                    

Ziua debutului treptei BLACKROSE:

Sanda:am emoții...
Carina:crezi ca doar tu le ai?
Maria:nu vă făceți griji, totul va fi bine! Sper eu... *zic ultimele doua cuvinte îndoapă*
Sanda:încă ceva ai mai zis?
Maria:eu? Nu, eu nu am zis nimic...
Heeseung:buna fetelor. Cum va simțiți?
Adriana:nu prea... avem toate emoții
Jake: toti idoli prin asta trec, nu trebuie sa va faceți griji
Jw:fetelor, Fighting!!
Niki:Fighting!!
Sh:suntem cu voi. Fighting!
Mădălin:mersi băieți.

Peste 3 zile:
Pov Heeseung

Adriana:fetelor piesa noastră ,,EH EH" a luat 100 de milioane de vizionari!!
Carina:serios?! Noi suntem populare deja *râde acesta*
Sanda:nimeni nu a văzut-o pe Maria?
Fetele:nu... de ce?
Sanda:nimeni nu o poate găsi. La manager nu a fost, la practica nu a fost, nici măcar Heeseung nu a văzut-o de dimineața... noi toti o apelam dar nu o găsim.
Eu:fetelor! Uitativa ce am găsit in dormitorul meu și al Mariei!
Carina:o scrisoare? Și ce?
Eu:poftim, citești-o în glas.
Carina:bine.... ,,Haha! Iubita ta e în minele noastre. Sa ai grijă de ceia ce faci sau zici, căci dacă nu vei regreta. Pa Heeseung! Ahaha!"
Sanda:ce? *se uita asta confuză la restul*
Adriana:numi vine să cred... chiar după ce am debutat un fan sau cine naibi este el, a răpit-o! Aaa! Neoameni nebuni!
Madalina:nu sunt alea doua, Delia și Violeta?
Eu:poate sa fie chiar și părinți ei...
Md:adică?
Eu:cum am înțeles ea vouă despre părinți ei nu va zis niciodată... pai părinți ei se comporta cu ea foarte, foarte urât... Stați puțin mă sună cineva...

Conversația:
Cristian:hei! Heeseung... în dormitorul meu am găsit o scrisoare... pe ea era scris ,,Haha! Verișoara ta e în minele noastre. Să ai grijă de ceia ce faci sau zici, căci, daca nu, vei regreta. Pa Cristian! Ahaha!"
-eu de fix accesat scrisoare am dat in dormitorul nostru... nu cumva sunt părinți?
C:nu sunt sigur... dar in orce caz ma voi duce la ei.
-bine. Ai grijă de tine.. iar eu cred că poate să fie și Violeta și Delia din fosta trupă LLJ, care sa desființa după ce a plecat Maria.

Eu:fetelor... eu am treabă. Dacă vor apărea ceva noutăți despre Maria, să-mi ziceți.
Fetele:bine! Succes!!
Sanda:numi vine să cred că au răpit-o...

Pov Maria

X:stai liniștită. Nu îți voi face nimic dacă te vei comporta bine *zâmbește*
Eu:mmm! Mmmm!
X2:Cred ca vrea să zică ceva...
Eu:voi idioți! Veți regreta!!
X:da, da. Noi vom regreta foarte mult, uite sincer să-ți spun...
X2:doar înainte de noi să regretam vei regreta tuuu...
Eu:mama dracului de idioți!
X:Închide-i gura.
Eu:mmmmm! Mmmm!
X2:bine frate. Haide de aici. O lăsam in pace pe  t@rf@ asta aici.

Peste 4 zile:
Pov Heeseung

Conversația:
Cristian:Heeseung! Cred că știu unde e Maria
-unde?
Îți aduci aminte, când ultima dată am fost în vizită la voi, cam în jur de 20kg de la casa voastră era o mică clădire părăsită...
-vrei să zici că e acolo?
Exact! Poate fi acolo... căci pe pozele celea care ți le-a trimis ți-e tipul ăla care a răpit-o, era tot o măsuță. Dar dacă îți aduci aminte în clădirea aia la fel era o mică măsuță.
-mh. Păi voi pleca să controlez acea clădire.
Stai un pic. Voi veni eu și poate ii voi lua pe încă cineva și apoi vom pleca toți împreună.
-bine. Te aștept.
Mh...

💞Love Me💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum