9. TREZIREA !

20 0 9
                                    


Ciresarii impreuna cu fetele, se știa ce fac, dar Lucia si Ursu?...

Aceștia se aflau intr-un buncăr întunecat cu pereții fini si înalți fara nici un geam.. era un întuneric și o liniște de cimitir..

Lucia si Ursu erau legați unul de altul intr-un colt al buncarului. Ea avea mâinile legate strans in jurul gâtului lui iar el avea mâinile dezlegare si o tinea in brate.
   Si picioarele lor erau legate.. Nu se puteau misca. Erau leșinati amandoi..

Si ceilalti Ciresari impreuna cu fetele se apropiau de buncăr.. fara sa stie chiar. Aceștia ajunseseră la cabana dar parca nu era nimeni..

Sara : asta nu ma ia pe mine de proasta. Eu intru peste el !

Bya : ho fa, ce ai? Te apuca? Stai usor ca intra baietii inainte !

Tic : serios? Oh..

Victor : hai Tic, tu primul..

Tic : cum ti-a dat tie rezultatul asta? Eu sunt mai mic decât voi, ce doamne iarta-ma. Sa se duca Dan primul, ca daca moare nu pierdem nimic..

Dan : nu te contrazic, intru eu.

Dan intra primul si le facu si celorlalti un semn cu mana ca pot intra, iar acestia il urmau.

Maria : vad ca nu e nimic aici..

Oana : ba da. Uite acolo, un inel mare de fier.. parca e manerul unei usi secrete.

Victor : ai ochi buni. Chiar asa e. Tic, deschide tu usa secretă.

Tic : ma-ti gasit pe mine mai prost decât Dan.

Dan : nici la asta nu te contrazic. Nu am cum.

Sara : nu mai faceti pe deștepții ca nu suntem la teatru sa se prefacă toata lumea in nu stiu ce personaj. Hai sa intram.

Ionel : am o intrebare,..

Nu termina de vorbit ca il întrerupse Sara :

Sara : intrebarea e, la 7 zile sau la 40 de zile?

Ionel : la ce te referi?

Bya : când să iti facem pomana. -continuă ea in locul prietenei sale-

Ionel - prin urmare, eu intru primul..  ha?

Oana : categoric.

Primul intrase Ionel, asa cum hotărâseră ceilalți pentru el.

După el, intrara si restul in camera secretă..

Victor : asta e un buncăr întreg !! Dan, tu rămâi ultimul sa închizi usa, dar ai răbdare să nu ne mai vezi pe noi.

Tic : e bine ca Dan ramane ultimul prost ca de obicei.

Dan : semăn cu cine ma lauda..

Tic : zi mersi ca macar te laud frumos, grasule !

Tic nici nu mai astepta un raspuns e la "gras" si o lua inainte, coborând pe niste scări. La prima usa se opri și o deschise.

Tic : camere de supraveghere ! Ce tareee ! Cate monitoare sunt aici.

Victor : aprinde-le sa vedem ce supraveghează mai exact.

Imediat ce aprinsese monitoarele, Dan trantise usa formându-se o multitudine de ecouri, iar aia fu una din cele mai mari greseli din viata lui, nici nu știa ce il va aștepta in camera cu monitoare. Toate fulgerele erau pregătite să se napusteasca asupra lui  dar făcuse si ceva bine prin trantirea ușii. Chiar daca era un lucru bun, nu se compara cu lucrul rau facut..

☆ VA URMA☆

~Ciresarii~ BUNCĂR ÎNFUNDATUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum