Sevmek Aptallık

22 3 0
                                    

Aynen aynen bence de göreceğiz seni de...
Nevzat Karabağ ha cidden o kadar çalışmamın sonucu bu mu? O kadar didişmemin sonucu bu mu ? Diye geçirdi içinden Eda. Evet kızın adı Eda uyuşuk,sınırlı,çekilmez,çalışkan, kibirli ,egolu bir kız bu Eda. Sekiznci sınıfta istediği okulu kazanmak için çok çabalamış fakat kazanamamış bir kız tüm acısını kazandığı okuldan çıkaracak olan bir kız. Bu sonuçtan hiç memnun değildi yaptığı sey sadece üzülmekti yurtta kalacaktı ve bundan da şikayetçi biriydi. Bu hikayede başına neler geleceğini birlikte göreceğiz.
6 Eylül
Evet o lanet sabah günü yurda gelmiştim fakat kimseyle tanışamadim sabah gelmiştim neyse ki bir arkadaşım da aynı okulu kazanmıştı. İlk derse geciktim tabi ki sonra ki ders sınıfa girdim ve son sıra boştu hemen oraya gittim ve yani boş olan kıza oturabilir miyim diye sordum . Gıcık gelmişti asla düzgün cevap vermiyordu çok sosyal biriydim ve iletişime gecemiyordum şaka gibi 1. Gün bu şekilde devam etti. Yurda geçiş yaptığımda herkese cıvıl cıvıl yaklaştım sevecenlikle ama kimse böyle değildi herkes soğuktu. Anlayacağınız boktan öte bir gündü.
7 Eylül
Oflayarak uyandım hiç heyecanlı değildim çünkü okulu sevmiyordum. Gittiğimde Merve (ilk gün yanımda oturan kız) yerinden kalkmıştı.Dila denilen kızla oturuyordu!..Pff oflayarak sırama oturdum ve Saliha denilen kız gelip oturup oturamayacağını sordu. Oturabilirsin diyince de hemen yanıma oturdu Allah'ım neden bu kızlar böyle soğuktu. Ve tanışma Faslı başladı adın ,nereden geldiğin,hedefin ve nefret ettiğim o kavram aşk...Neyse ki bugün de böyle geçmişti daha fazla kaynaşmıştım. Ve yurt sonunda gelip kendimi yatağa bıraktım düşündüm neden burdayım, neden burası diye. Yemekhane Faslı etüt Faslı uyku derken evet.
8 Eylül
Yine mi diyerek hazırlandım. Kahvaltımı yaptım ve okuldayım. Bu sefer de Şüheda denilen o kızla oturacaktım sanırım../ Evet herkese gıcık oluyordum bu da öyleydi ama kız beklediğimden daha samimi çıktı sohbet muhabbet derken ve evet şu kelimeyi kullandı "Yarında yanında ben oturabilir miyim ?" Sanırım sonunda kendime bir arkadaş bulmuştum evet sonunda oluyordu ve memnuniyetle "Tabi ki " diye cevap verdim. Fakat Merve en önde oturmayı tercih etmişti bundan memnun olmayabilirdi Şüheda Merve gibi çünkü ben hep arkalarda otururdum. Soğuk bir ifadeyle "Önde yer bulamayabilirim "dedim. Mutlu bir şekilde "Olsun seninle oturmak istiyorum"dedi. Evet Allah'ım sonunda buldum o bu arkadaştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gitmesen BendenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin