Silent Cry | 'Hyunlix'

4.7K 289 361
                                    

• Tw '+18'
• Tw 'ölüm'
• 'Olumsuz örnek oluşturabilecek davranışlar.'
• Demon Hyunjin/Felix
• Anlamak için önce 'Red Lights'ı' okuyun...

'• Demon Hyunjin/Felix• Anlamak için önce 'Red Lights'ı' okuyun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

{❃❅❃}

"S-sen... Sen gerçeksin!" Felix'in nefesi kesildi ve şeytanın sırıtışı genişledi. Felix aşağı baktı ve o sırada baldırlarından aşağı beyaz bir sıvının aktığını fark etti.

"Hepsi gerçekti, meleğim..." İblis fısıldadı ve Felix aynaya baktı, gözleri şokla büyümüştü. Bileklerinde zincir izleri ve boynunda kırmızı bir yanık vardı. Kolunda, çok belirgin bir yara izi vardı. Tüm vücudunu kaplayan milyonlarca hıçkırıktan bahsetmiyorum bile.

Felix'in gözleri parladı ve şeytana şaşkınlıkla baktı. Karabasanlar sadece uyuyanlara musallat olurdu, sadece rüyalarda görünürlerdi.

"N-ne sen buradasın..." diye sordu Felix ve iblis kıkırdadı, Felix'in birçok kez duyduğu aynı kötü niyetli, şeytani kıkırdama tüylerini ürpertti.

"Bunun için sana teşekkür etmeliyim küçük meleğim. Bana sözlü rızanı verdin ve benim olmayı kabul ettin. Kendini bana sattın ve şimdi benim kölemsin, tutsağımsın. Sadece benim." Hyunjin açıkladı ve iblis parmağını kaldırıp Felix'in boynundaki kızarık izine, iki dişinin izine baktı.

"Ve bu anlaşmamızı mühürledi. Benimsin, sonsuza kadar." Hyunjin, parmağını çocuğun boynuna götürüp boğazına baskı uygulayarak devam etti. Oda yeniden karardı ve Felix'in görebildiği tek şey iblisin kendi gözlerini delen kırmızı gözleriydi.

⊰⊶⊷⊱

"Seni yalnız bırakamayacağımı biliyorsun..."

⊰⊶⊷⊱

{❃❅❃}

⊰⊸

"Dolmamış gibi görünen gözlerin, ayy."

Bu, zayıf ve çelimsiz sarışın bir erkeğin, saçlarının neden geçen seferden daha uzun olduğunu, alnına neden dökülüp gözlerini örttüğünü açıklıyordu. Tıpkı vücudundaki kabaran izler ve bacaklarından akan sıvının kıyafetleri tarafından kapatılması gibi... Çiziklerin ve mor çürüklerin solgun tenini kaplaması gibi ve bunların hepsinin şeytanın kendi isteğiyle olması, gücünü kötüye kullanması gibi... Boynunun, göğsünün ve uyluklarının derisi şimdi kabaca duvarın pütürlü sert kısmına sürtünüyordu. Bilekleri arkasından tekrardan kelepçelendi ve ağzında tekrardan bir tıkaç belirdi.

One-Shot² | 'Silent Cry'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin