P.O.V. Cheryl
Ik werd al om 9 uur vanochtend wakker omdat ik hele erge rugpijn heb. Vandaag hebben we afgesproken met de jongens om 11 uur, dus nog 2 uur. Wacht.. 2 uur? Dan moet ik maar eens gaan opschieten! Ik ga snel eten en daarna douchen! Daarna deed ik mijn kleren aan, wat bestond uit een zwarte broek met een nirvanashirt en zwarte vans. Toen deed ik nog mijn make-up, ik hou meer van een natural look dus ik kies voor voor eyeliner, mascara, lippenstift en een beetje foundation. Ik ging weer naaf beneden en zag Denise in haar pyama in de koelkast zien zoeken. Ik keek op de klok waar uitbleek dat we nog een half uur hadden. "Euhm.. Denise?" Vroeg ik. Ik kreeg een "hmmh?" Terug. "Je weet dat je nog een half uur hebt om je klaar te maken?". "Klaarmaken? Waarvoor zou ik me moeten klaarmaken?" Antwoorde ze terwel ze met een zucht de koelkastdeur weer dicht deed. "Over een half uur komen de jongens. Ik dacht dat je dat wel wist, heb je niet de groep gecheckt?" Zei ik tegen haar terwel ik probeerde om mijn lach in te houden vanwege haar verwarde gezicht. "Ik weet niet eens waar mijn telefoon is, ik werd wakker op de bank met overal popcorn.". Toen begon ik echt te lachen, met dat beeld van gisteravond in mijn hoofd. Haha! " nou ga je nou maar snel klaarmaken." Toen ik die woorden heb gezegd rende ze de trap op. Ik besloot om nog wat op te ruimen en een beetje tv te kijken.
Na een half uur kwam Denise de trap af rennen, ze misde een trede waardoor ze bijna viel. Ze had een 3kwart broek aan met een T-shirt met een smoothie erop aan. "Ben ik nog optijd?" Vroeg ze hijgend. "Ja, ze kunnen elk moment komen.". "Ohh dan ga ik maar snel een bakje cornflakes eten. Ik heb tyfus veel honger!" Zei ze terwel ze naar de keuken liep. Ik moest lachen om haar opmerking. Denise is echt zo'n persoon die heel veel scheldwoorden gebruikt, vooral tyfus, tering en kut. Ze scheldt gelukkig niet met kanker, dat vind ik echt associaal.
Ik hoor de deurbel gaan en kijk op de klok, 10 over 11. Dat zullen vast de jongens zijn. "Zal ik dan maar gaan?!" Roep ik naar Denise. "Jaaa!" Schreeuwd ze terug. Ik loop naar de deur toe en doe hem open. Ik zie 4 jongens waarvan er 2 een korte zwarte broek aanhebben,(Ashton&Calum) en de andere 2 hebben gewoon een lange zwarte broek aan. Ze hebben ook allemaal een plastisch tasje mee, maar ik zou niet weten wat ze er in hebben zitten.
De jongens gaven me allemaal onstebeurten een knuffel, en die met Michael duurde net even wat langer dan bij alle andere. We gingen allemaal weer in de woonkamer zitten. Dit keer zaten Luke, Calum en Denise (met haar cornflakes) op de bank, Michael en ik zaten op de 2 stoelen bij Luke zijn kant, en Ashton zat aan de overkant op het uiteinde van het liggedeelte van de bank. "En meiden, zijn jullie klaar voor onze roadtrip door ons mooie Sydney?" Zei Ashton heel opgewekt, dat laatste kwam er ook weer lekker overdreven uit. We knikte allebei en Denise vroeg nog: "waar zijn die plastic zakken eigenlijk voor?". "Ohh we dachten we halen even wat eten en drinken voor als iemand onderweg dorst of honger kreeg." Zei Luke schouderophalend. "OMG! Dat is zo lief!" Riep Denise heel blij. De jongens moesten even lachen. "Dat was een beetje té overenthousiast. Haha" zei Denise een beetje rood.
P.O.V. Calum
Nadat we nog even gekletst hebben en mee hebben geholpen met dieren voeren stapte we het kleine busje in. Denise wou graag voorin zitten zodat ze een beetje kon kijken hoe het verkeer in Australië was. Daardoor ga ik maar samen met Luke op de achterste bank zitten. Of nou ja... Ik trok hem eerder op de achterste bank, maar dat maakt niet uit! Luke keek me even verward aan, daarna begon hij met een heel blij hoofd te schreeuwen: "YEAH TEAM CAKE IS BACK!" Ik moest even lachen om zijn blijheid, daarna maakte ik mijn gordel vast en begon een gesprek met Luke.
P.O.V. Ashton
Ik ging op mijn vaste plek achter het stuur zitten, niemand van ons heeft verder een rijbewijs, daarom dus.
Ik zag dat Luke en Calum met elkaar helemaal achterin gingen zitten en dat Denise in de bijrijdersstoel naast me ging zitten. Toen hadden Cheryl en Michael hadden toen nog maar een optie, naast elkaar op de bank achter ons. "Heb je al lang een rijbewijs?" Vroeg Denise. "Ik denk nu zo'n.... 2 jaar ongeveer." Antwoorde ik. "Ohh das best lang, ik heb de mijne nu een half jaartje ongeveer". " haha ja ik moest er eerst 2jaar lang voor werken." "Ohh waar werkte je?" Vroeg Denise toen weer. "Bij de KFC." Antwoorde ik lachend. Zo hebben we nog een hele tijd doorgepraat.
P.O.V. Michael
Ik zag dat iedereen al in de bus zat toen ik aan kwam lopen. Het enige plekje vrij was nog die naast Cheryl op de middelste bank. Ik zei hoi tegen Cheryl en zakte neer op de lege plek naast haar. Ik was echt kapot moe! Ik heb gister nog met Calum zitten gamen tot heel laat 's nachts. Ik kon nog een kort gesprek met Cheryl voeren maar ik voelde mijn oogleden dichtvallen en daarna werd alles zwart en was ik beland in een diepe slaap.
P.O.V. Luke
Na veel gelach en gepraat met Calum is hij in slaap gevallen. Hij vertelde dat hij gister een gamenight had met Michael dus waarschijnlijk daarom liggen ze alle 2 te slapen. Ik hoorde wel allemaal gelach van voorin afkomen. Die hebben het vast erg naar hun zin, kon ik maar een beetje meekrijgen waar ze zo om aan het gieren waren.
Ik schop tegen Cheryl haar kant van de bank aan en ze draait meteen om en zegd: "Ja?". "Nee, eigenlijk niks maar ik verveel zo erg." Zei ik terwel ik naar beneden keek. "Ja, ik ook. De gezelligheid is hier ver te zoeken met die slaapkopen hier." Zei ze lachend terwel ze naar Michael en Calum wees. "Ja dat krijg je van een gamenight he?" Lachte ik terug. "Daar voorin denken ze het is een groot feestje ofzo." Lachte ik toen. "Haha jaa" zei ze. "Ik ben wel benieuwd waarover ze zo aan het gieren zijn." Zei ik toen na een korte stilte. "Ik hoorde wel een keer KFC voorbij komen." Zei ze schouderophalend. "Oh god, is hij met dat verhaal bezig." Lachte ik.
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
ФанфикHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...