Plantejament: Pàgina 1

41 1 1
                                    

Fa molt poc el Leonard un jove que té ara 18 anys i que ve d'un altre planeta molt semblant a la terra. Un planeta què es diu Lurimba, s'allista al gran i poderós exèrcit dels Estats units. Va decidir aquesta decisió perquè estava vivint una difícil vida d'entrenador, sense guanyar els seus objectius. I per això li va venir la idea de ser un militar com el seu pare. El seu pare va ser un gran militar, i finalment a l'exèrcit el van acceptar per fer unes proves.

Ell amb unes ganes de menjar-se el món va decidir de què era hora de tenir un propòsit en aquesta difícil vida. I per això l'endemà, va anar a la base una hora abans que els seus companys per intentar fer una bona impressió. Després van arribar els seus grans companys tots molt musculosos i forts, ell en aquell moment va tenir molta por, perquè sabia que només podien ser militars en aquella divisió 10 dels 50 homes que hi havia.

Però aquest fet li va fer ser més fort encara, i es va motivar per aconseguir ser un dels 10 d'aquella divisió. Els primers dies li va costar molt normalment, era l'últim en totes les proves, però en aquella nit ell va pensar en el seu pare i va decidir continuar lluitant. L'endemà va sorprendre a tots els seus companys no, semblava aquell Leonard que era un perdedor. Si no que amb el cap mirant cap endavant i amb unes ganes de ser el primer.

La venjança del LeonardWhere stories live. Discover now