Seni istiyorum !

169 22 17
                                    

Medya: The Chainsmokers - Closer ft. Halsey

Eve vardıktan sonra hemen uyumama şaşırmamak gerekiyordu.

Bazen düşünüyordum da meslek seçmi oldukça önemliydi. Bu kadar yoğun çalışmak bana göre değildi. Masa başında oturan sıradan bir memur olmayı tercih edebilirdim. Öyle ki, çevre şartları ve ailemin baskısı buna imkan vermemişti.

Sabah kalktığımda erken uyumanın verdiği hissiyatı yaşıyordum. Bugün ders yoktu ve evdeydik. Tabii bu akşam yine Yoongi hyungun yanına gidecektim. Zaten eğlenmek amacıyla gidebileceğim tek yer hyungumun barıydı. Akşama kadar depresyona girmişim gibi battaniyeye sarılıp dizi izlemiştim.

Bay Kim psikolojimi bozmuştu sanırım.

Akşam olduğunda tüm gün boş boş oturmanın boşluğu içime çökmüştü. Tüm gün evde oturan doktor olur muydu ya? Merak ediyordum acaba ben nasıl üniversite kazanmıştım.

Üzerime çöken uyuşukluk ve sıkıntıyla duş almaya karar verdim. Duş jelinin çilekli kokusu belki canlanmamı sağlayabilirdi her zamanki gibi. Hafif dalgalı olan saçlarımı suya sokmaya kıyamazdım. Şeklinin bozulmasını istemezdim hiç ama saçımı yıkamadan temizlenmiş sayılmazdım bana kalırsa.

Kirpiklerimden dökülen su yüzümü ıslatırken rahatlık hissi tüm bedenimi sarıyordu. Saçlarımı duruladıktan sonra fazla uzatmadan bitirdim. Gri fayanslara değen ayaklarımla ürpermemle banyodan çıktım.

Terlik giymekten nefret ederdim.

Odamın içindeki giyinme odasından klasik siyah kot pantolon ve beyaz tişört çıkartıp odama geçmiştim. Saate baktığımda dokuz olmuştu.

Günümü tam anlamıyla çöpe attığımı düşünüyordum fakat asıl benim için birazdan başlayacaktı.

Üzerimi giyindiğimde her zaman kulağımda duran halka küpelerin yanına boynuma kadar uzanan ucunda küçük bir yıldız olan küpeyi eklemiştim. Henüz kurumayan saçlarımı hafifçe taradım. Hazır olduğumu düşündüğümde telefonumu arka cebime koyup deri ceketimi giymiştim.

Gece hayatı tam bana göreydi. Sabah olduğunda doktor olarak uyanırdım fakat şu anda bar köşelerinde takılan bir adamdım. Yoongi hyunga geleceğime dair mesaj bıraktıktan sonra arabama binmiştim.

...

İçeri girer girmez aldığım ağır alkol kokusu rahatsız edici olmaya başlarken Yoongi hyungu bulmak istiyordum. Her zaman barın köşesindeki masada olurdu. Bugün uzun bar sandalyelerinde oturuyordu. Oysa hiç sevmezdi -boyu yetmediğinden- bu sandalyeleri.

Bir dakika misafiri vardı sanırım. Arkası dönük olan bedene ilgiyle bakarken önemli biri olduğunu düşünmüştüm. Hızlıca yanlarına gittiğimde hyungum gülümsemişti.

"Ah, Jungkook gelmiş. Hoş geldin bebeğim." Beni tanıttığını anlamamla yanındaki bedene baktığımda buz kesmiştim sanırım.

Kim taehyung hafif gülümseyerek yüzüme bakıyordu.

Delirmek üzereydim sanırım. Yine beni basmaya mı gelmişti? Hocamla böyle bir yerde ortak arkadaş sayesinde karşılaşmak nasıl hissettirebilirdi?

"Jungkook görüşmeyeli nasılsın benim çalışkan öğrencim." Ah, şu durumda yüzüme vurmasına gerek yoktu zaten.

"Bir dakika, siz tanışıyorsunuz."

Bay Kim anında kafasıyla doğrularken şaşırmış gibi gözükmüyordu. Tabi ya sonuçta ben onu ilk defa görüyordum.

Cidden gay barındaydı.

EverythingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin