Hyvän yön puhelu

1K 88 13
                                    

》Aleksin nk. Time skip《
Heräsin ja kirkasvalo osui silmiini. "Mi-itä vittua? Mis mä o-oon?" Kysyin. En edes tiennyt oliko huoneessa muita ihmisiä minun lisäksi. "Aleksi?!" Kuulin kolme tuttua ääntä ja pian minua tultiin halaamaan. "Luultii et menetettii sut." Joku sanoi, varmaan Niko. "Mi-is oon?" Kysyin. "Sairaalas. Sait alkoholimyrkytyksen ja oksensit verta." Tommi vastasi. Punastuin. Hävetti. "Eli paskoin alleni?" Kysyin. "Juu....ja myös kusit housuu, mut hei, ei sun tarvii hävetä, tollee sattuu kaikil joskus. Sitä paitsi et voinu asial mitää, koska sul ei ollu mitää niinku kontrollii omaan kroppaas." Tommi kertoi. "Vittu miten noloo." Sanoin. "Hei, Joelil on tapahtunu ihan samal taval ku sulleki, joten ei tarvii hävetä." Niko sanoi. Joel pukkasi Nikoa kyynerpäällänsä kylkeen. "Älä muistuta." Joel sanoi. "Onks mun puhelin jossai?" Kysyin. "Joo. Tos." Niko sanoi ja ojensi minulle puhelimeni. "Eihä mun tädil oo ilmotettu?" Kysyin. "Ei, sanottii ettei sun vanhempii saa yhteyt ku ne on jossai ulkomail, ni asut nyt hetken Tommil." Niko vastasi. "Okei." Sanoin. "Hei tota mua väsyttää aika paljon, ni voisin mennä nukkuu." Sanoin. "Juu. Me tullaa kattoo sua huome." Niko sanoi. "Joo. Öit." Sanoin. "Öit." Pojat sanoivat ja lähtivät. Soitin Ollille.

》Puhelu《

Olli
Ale. Hei.

Minä
Moi rakas. Halusin vaa soittaa sul, sori jos herätin.

Olli
Ei ei, et herättäny. Kuva ku soitit. Kuulostat jotenki kipeelt?

Minä
En oo kipee. Oon sairaalas. Sain alkoholimyrkytyksen, tuli juhlittuu jätkien kaa ehk vähä liikaa.

Olli
Herra jumala! Onha sul kaikki hyvi nyt?

Minä
On on, ei tapahtunu mitää sen vakavempaa.

Olli
Eipä. Jätkä sä olisit voinu kuolla.

Minä
Tiiän. No mut halusin soittaa sul hyvän yön puhelun, meen koht nukkuu.

Olli
Joo.

Minä
No öitä. Oot rakas ta tosi tärkee mul.

Olli
Samoin ja öitä.

Lopetin puhelun. Laitoin puhelimeni sängyn viereiselle pöydälle ja suljin sitten silmäni yrittäwn nukahtaa, mutta tulen varmaan näkemään paianjaista päivän tapahtumista.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 302

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISWhere stories live. Discover now