Ці цяжка быць маладым? (352 слова)

13 1 1
                                    

Некаторыя лічаць, што раней людзі былі больш добрымі, прычым як маладзь, так і пажылыя. Усе яны з павагай ставіліся адзін аднаму. У наш час моладзь крытыкуюць за эгаізм і некультурнасць. Але і старыя не моцна адрозніваюцца: часта ўслед маладому хлопцу ці дзяўчыне можна пачуць крытыкуючы шепт.

Якія ж плюсы і мінусы гэтага жыццёвага перыяду - маладосці? Ці лёгка быць маладым?

Часта дарослыя бачаць маладосць самай шчаслівай парой жыцця, а моладзь - найшчаслівейшымі людзьмі. Збольшага гэта можа быць праўдай, бо мы часцей пабачым усмешку маладога, чым дарослага, але не трэба забываць, што і у нас бываюць цяжкія моманты. Менавіта ў гэтым узросце чалавек вучыцца быць дарослым, вучыцца спачуванню і ўменню адстойваць свой пункт гледжання. Гэта бывае вельмі цяжка, таму нам патрабуецца падтрымка ад дарослага, якому мы можам давяраць.

Давер - найважнейшая частка ў адносінах паміж старэйшым і малодшым пакаленнямі, але розныя погляды моладзі і дарослых часта становяцца прычынай іх сварак. Мне здаецца, што дарослыя, наадварот, павінны дапамагаць маладому пакаленню. Яны больш дасведчаныя і могуць даць карысныя парады, могуць накіраваць, калі трэба, ці проста падтрымаць у цяжкай сітуацыі.

У рамане "Пошукі будучыні" прадстаўнікамі маладога пакалення з'яўляюцца падлеткі Волечка і Кастусь, на долю якіх выпалі першая і другая сусветныя войны і падзел роднай краіны на Усходнюю і Савецкую Беларусь. У гэтых героях Кузьма Чорны паказаў свой цяжкі жыццёвы лёс і пакуты беларускай моладзі таго часу. Волечка і Кастусь - вобразы сталых дзяцей, якія з аднаго боку яшчэ не дарослыя, а з другога - вымушаныя стаць дарослымі. Кастуся выгналі з роднай зямлі, па дарозе памёр яго бацька; Волечка жыла зусім адна, без бацькоў і нават сама займалася самай цяжкай працай. Яна жыла ў страху, што яе бацька ўжо не вернецца да дому і быў забіты на вайне. Але праз усе гэтыя перашкоды і пакуты яны знайшлі сваё шчасце, свой новы дом і нават каханне.

Зразумела, што быць маладым не менш цяжка, чым быць дарослым ці дзіцяці. У кожнага пакалення ёсць сваі праблемы, сваі пакуты і перашкоды. І кожы стараецца вырашыць іх сваімі сіламі, але часта ім патрабуецца дапамога старэйшага. Таму трэба мець зносіны са старэйшымі, не баяцца прасіць іх дапамогі, а старэйшаму пакаленню ў адказ дапамагаць малодшым і не асуджаць іх.

🎉 You've finished reading Сочинение по белорусской литературе на тему《Ці цяжка быць маладым?》 🎉
Сочинение по белорусской литературе на тему《Ці цяжка быць маладым?》Where stories live. Discover now