Chapter 44

992 32 19
                                    

~Тара~

Цялата тази работа изобщо не ми харесва. Джереми не е идиот със сигурност ще се усети, че нещо не е наред. Тогава съм убедена, че ще направи някоя простотия...главата си залагам.

Но трябва да имам доверие на Зак. Не знам защо, но просто му вярвам. Според него всичко ще е наред, така че излизам от къщата спокойна...до колкото мога.

Кафенето наистина е доста близо, а и изглежда добре. Представлява нещо, като веранда с градински мебели, от онези изглеждащите като някакво сложно плетиво. Всичко освен няколко акцента от декора е в бяло. Ако Джереми не влизаше в картинката бих искала да постоя тук.

Щом влизам забелязвам мъж на средна възраст, облечен с тениска и дънки да ми кимва. Забелязвам слушалката в едното му ухо и разбирам, че това е човек на Зак.

Виждам също така и Джереми. Стои на една от крайните маси, с чаша в ръка. Изглежда безгрижно и по нищо не личи, че съсипва живота ми.

Ха, колко иронично. Преди беше човека, който правеше живота ми щастлив и внасяше цветове в него, а сега е пълна противоположност.

Сядам срещу него, а той ми се усмихва все едно сме стари приятели, които са излезли на кафе, защото не са се виждали от години. Кръстосвам ръце на гърдите си, след което се облягам в стола и извръщам поглед.

"Какво трябва да правя?" казвам без да си правя труда за каквито и да е учтивости или нещо подобно.

"Бързаш както винаги, мила ми моя!" засмива се и се привежда напред, към мен.

"Да бързам, защото ако до половин час не се върна в къщата, Зак ще проследи телефона ми и ще цъфне тук. Не ми се вярва да искаш да му обясняваш какво правим, нали?" трябва да си поддържам версията някак...

"И да дойде, нямам проблем. Тук съм с приятелката си." усмихва се мазно, а аз му хвърлям кръвнишки поглед.

"Убедена съм, че всичко между нас приклячи." за него е приключило още преди доста време, но това е друг въпрос, за който сега нямам нито времето нито жиланието. "Всичко освен тази игра, която побъркания ти номер е измислил. Давай направо!"

"Лохо... добре." пак се засмива, а на мен почва да ми става досадно. "Плана е много лесен. Просто трябва да му занесеш кафе, или някаква друга напитка, в която ще има рицинова отрова. Ще подчертаеш, че питието е подарък от Зак, за да може да се използва срещу него."

Between me and you (# 1 Me&You)Where stories live. Discover now