Глава 25

1.6K 68 5
                                    

Прокинулась я о шостій ранку. Спати довше не могла,тому взялась приводити себе в порядок.
Я повмивалась та вийшла з кімнати, але перед мною з'явився Маркус.
Я:Якого чорта?
Маркус:Куди це ти так рано збираєшся?
Я:Мабуть піду потренуюсь.
Маркус:О,я якраз збираюсь в... Назвімо це спортзал,адже якась сфера мені не подобається. Хочу з тобою поговорити заодно.
***
Уже завершуючи тренування хлопець почав розмову.
Маркус:Щодо вашої вчорашньої розмови із Драко... Я так розумію ви помирились?
Я:Ага. Це був не Драко. В сенсі... Посварилась я не із Драко
Маркус:Що? А з ким?
Я:Його батько. Він вирішив влаштувати мені щось по типу перевірки... Це не важливо Слухай... Чому ти не казав мені,що також Пожиратель Смерті?
Маркус:Не думав,що це найкраща тема для розмов.
Я:Та ну. Можливо ти просто не хотів мені про це розповідати,адже вигадав якісь наслідки?
Маркус:Просто не хотів псувати нашу дружбу... Слухай,то ви ви із Малфоєм вчора...
Я:Ні. Я ж не шльондра якась.
Маркус:Я просто коли зайшов ви там кувиркались і я подумав...
Я:Неа. Погано подумав. Чорт...
Маркус:Що?
Я:Мені сьогодні на тренування по квідичу.
Маркцс:Мене і досі дивує,що така дівчина грає в цю гру.
Я:Взагалі у нас в команді і до того грали дівчата,тож багато дівчат грає у квідич,думаю знайдеш собі когось.
Маркус:Не проти сходити в якесь кафе?
Я:У мене є хлопець...
Маркус:І що?
Я:І те. Він дуже ревнивий.
Маркус:Як і ти.
Я:Що? Я? - Ні.
Маркус:Мені Драко розповідав.
Я:Ой,та що він міг там розповідати... Коротше мені ще до Олівера треба подзвонити.
Маркус:Типу із Оліверами всякими ти говорити можеш,а зі мною в кафе сходити,або просто на каву - ні,бо твій boyfriend буде ревнувати. - На його лиці я помітила недовольство.
Я:Блондинчик мене всеодно постійно ревнує до тебе. Постійно. Він не надто радий,що ми з тобою проводимо багато часу.
Маркус:Хай звикає твій... Блондинчик...
Я:Ага,а ти скажи йому. Я до себе.
Телепортувавшись в свою кімнату я взяла телефон та вирішила подзворити до Вуда. Він не спить... Напевно.
Олівер:Пейдж,чому ти дзвониш в таку рань?
Я:Думала ти не спиш...
Олівер:Ні,але... Та забий. Щось трапилось.
Я:Ем... Я вважаю тебе своїм найкращим другом,тож... Хочу із тобою порадитись,але це не телефонна розмова.
Олівер:Гаразд. Тоді поговоримо сьогодні. Після тренування або просто зараз,якщо ти можеш.
Я:Це залежить від тебе.
Олівер:Гаразд. Я зараз не зайнятий, тож можемо зустрітись у мене вдома. Мама давно хотіла познайомитись із сестрою Гаррі Поттера,адже з ним вже знайома. Між іншим,о 10 годині до мене має прийти ''трійця святих'',тому чекатиму і на тебе. Адресу тобі зараз скину.
Я:Тоді чудово. Я буду.
Я завершила виклик,поклала телефон на стіл та пішла вибирати одяг. Оскільки я йтиму до матері Олівера можна одягнути якесь плаття,але все ж таки я буду йти на тренування. Не думаю,що літати на мітлі в платті хороша ідея. Хіба що потрібно взяти кружевні трусики,щоб вид був гарний. Якщо серйозно,то я думаю взяти хоч би шорти... Літо на вулиці. Сподіваюсь мітла не нагризає.

Сестричка ПоттераWhere stories live. Discover now